Мета: поглибити знання школярів про синоніми, антоніми, омоніми; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати уяву, активізувати пізнавальну діяльність учнів; виробляти вміння й навички використання синонімів, антонімів, омонімів у власному мовленні
Мета: поглибити знання про групи слів за значенням,формувати вміння визначати в реченнях і текстах синоніми,антоніми й омоніми, доречно вживати їх у мовленні,утворювати синонімічні ряди, добирати антонімічні пари
Мета: навчальна: поглибити знання учнів про антоніми, навчити визначати їх у реченнях, правильно вживати у мовленні; збагачувати словниковий запас школярів; сформувати комунікативну компетентність
Мета: ознайомити учнів із поділом слів на групи за значенням; формувати вміння визначати синоніми в тексті; розвивати пам ять, логічне мислення,культуру усного й писемного мовлення; виховувати повагу до рідного слова, збагачувати й уточнювати словниковий запас учнів
Мета: навчальна-подати відомості про походження української лексики,ознайомити учнів з тлумачним словником та словником іншомовних слів;формувати вміння роботи зі словником і таблицею
Мета:
Удосконалювати в учнів загальнопізнавальні вміння правильно інтонувати безсполучникові складні речення (БСР) зі смисловим відношенням причини, пояснення, доповнення тощо, пунктуаційні вміння й навички, пов’язані з уживанням двокрапки у БСР
Мета: провести зв’язок фразеології з народним життям (відображення реалій народного побуту, обрядів і традицій, ремесел, образів УНТ); звернути увагу на запозичені фразеологізми, біблійного походження, вислови літературного походження
Мета:засвоїти поняття даної теми:літературна мова,територіальні,соціальні діалекти,суржик;познайомити з мовною ситуацією в рідному селищі на краєзнавчому матеріалі;дослідити особливості місцевого діалекту; навчитися систематизувати матеріал
Мета: повторити й поглибити одержані у початкових класах знання про діалог; удосконалити навички вживання розділових знаків при діалозі; сприяти формуванню навичок виразного читання діалогічних текстів; розвивати творчі уміння складати діалоги
МЕТА: навчити п’ятикласників оцінювати діалогічне мовлення щодо його змісту, мовного оформлення, відповідності ситуації спілкування; сприяти удосконаленню мовленнєво-комунікативних вмінь складати й розігрувати діалоги