Головна » 5 клас » Українська література

Мета уроку: Формувати вміння відтворювати в уяві незвичайні художні картини, зображені автором-казкарем на прикладі твору «Потерчата», розкрити алегорію казки, її мораль; розвивати культуру зв'язного мовлення, творчу уяву школярів, їх логічне мислення
Мета: познайомити учнів із фольклорним жанром загадки, видами загадок, способами їх складання; розвивати допитливість, спостережливість, кмітливість, логічне мислення, творчі здібності під час самостійного складання загадок
Мета: ознайомити п'ятикласників з цікавими сторінками життя митця, його твором «Цар Плаксій і Лоскотон»; розвивати вміння виразно читати казку, уяву, образне мислення, вміння висловлювати свої почуття, емоції; виховувати почуття доброти, гуманізму, милосердя, взаємоповаги
Мета: - познайомити учнів із життєвим і творчим шляхом поета-земляка, визначного майстра слова; - допомогти учням глибше усвідомити особливості та ідейно-художнє значення поезій митця
Мета: вчити школярів користуватися літературознав­чими поняттями як засобом виявлення художньої своєрідності твору; формувати вміння порівнювати художні засоби літератури, образотворчого мистецт­ва та музики
Мета: коротко розповісти про життя і творчість І. Франка; ознайомити учнів зі збіркою «Коли ще звірі говори-ли», змістом казки «Фарбований Лис»; розвивати увагу, пам'ять, усне мовлення, виразність читання, образне мислення
Мета: продовжити знайомити учнів зі змістом казки І. Франка «Фарбований Лис», вчити визначати головних і другорядних персонажів твору; розвивати вміння виразно читати, аргументувати відповіді на питання
Мета: вдосконалювати вміння і навички школярів щодо виразного читання, зокрема тексту прозового твору І. Франка «Фарбований Лис»; з'ясувати особливості виразності, її роль у сприйнятті змісту твору, характеристиці його персонажів
Мета: опрацювати ідейно-художній зміст казки, охарактеризувати образ Лиса Микити, визначити основні риси його вдачі; розвивати увагу, пам'ять, культуру зв'язного мовлення, вміння логічно мислити, наводити переконливі приклади
Мета: ознайомити учнів з казками В. Королева-Старого та його доброю «нечистою силою»; проаналізувати казку письменника «Хуха-Моховинка»; вміти вдумливо та виразно читати казку, знаходити зовнішність фантастичних істот
1-10 11-14