Головна » Молодші класи » Музика

Мета уроку: ввести учнів у світ музики. Пояснити правила співу та слухання музики, познайомити з основними поняттями, позначками щодо графічного зображення мелодії
Мета уроку: збагачувати музичний досвід учнів. Розвивати емоційно-образне мислення, звуковисотний слух, почуття ритму. Виховувати любов до музики, до природи
Мета уроку: познайомити учнів з різновидами музичних звуків, дати поняття «ритм». Розвивати співацькі навички, почуття ритму, творчі здібності школярів. Підтримувати бажання брати участь у колективній творчості
Мета уроку: збагачувати слухацький досвід першокласників, дати поняття «виконавець», «вокальна та інструментальна музика», «хор», «оркестр». Познайомити з варіантами виконання музичних творів. Розвивати музичний слух, образне мислення. Виховувати інтерес до класичної музики
Мета: а) дидактична — доповнювати знання дітей про змістовні можливості музики, вчити визначати настрій музичного твору за допомогою виразних характеристик, виражати словесно і в рухах зміст і характер музики
Мета: - Дати молодшим школярам поняття «інтонація». - Прослухати і обговорити пісню С.Прокоф´єва «Базіка». - Визначити і зіставити запитальні та стверджувальні інтонації у пісні Д.Кабалевського «Хто чергові?»
Заняття проходить без супроводу фортепіано чи іншого інструменту. (Діти заходять до зали під вступ Вітальної пісні, стають біля стільчиків і співають)
Вчитель: Музика – це мистецтво звуків. Музика – невід’ємна частина людського життя. Без неї людина не проводить жодного дня. Ми музику чуємо всюди: по радіо, по телебаченню,ми чуємо музику природи…
МЕТА. Дати учням поняття про стійкі і нестійкі ступені звукоряду. Розучити слова нової пісні одночасно із мелодією і рухами. Розвивати творчість та ініціативу учнів, прищеплювати і виховувати любов до музики