Природознавство - Молодші класи - Каталог уроків - Розробки навчальних матеріалів
Головна » Молодші класи » Природознавство

Мета уроку: формувати уявлення про те, що таке довкілля, природа, на основі спостережень; показати взаємозв’язок різних ланок природи; виховувати любов доприроди, бажання оберігати її
МЕТА: Розширити і закріпити знання учнів про птахів, їхню поведінку і спосіб життя, про роль і місце у природі, про значення у житті людини; поглибити знання учнів про зимуючих птахів нашої місцевості, про екологічні зв’язки між ними та навколишнім середовищем
Мета. Закріпити поняття про тварин, як частину живої природи. Розширити і уточнити уявлення дітей про різноманітність тваринного світу, середовище їхнього існування. Формувати поняття «Звірі, птахи, комахи, риби». Знайомити учнів із назвами тварин
Мета: розширити знання учнів про воду, основні об’єкти, що її вміщують; про колообіг води в природі та його основні види; розвивати в учнів естетичне мислення та творчий підхід до розв’язання проблем; сприяти розумінню єдності живого та неживого в пpиpoдi
Мета: узагальнювати знання учнів про природу; виховувати любов і повагу до природи; розвивати логічне та образне мислення; вдосконалювати техніку зчитування з губ; активізувати набутий словниковий запас; розширяти мовні навички учнів
Мета: ознайомити учнів з ознаками птахів, навчити визначати птахів, описувати їх, формувати поняття “осілі птахи”, “перелітні птахи”; розвивати спостережливість, пам'ять, увагу; виховувати в дітей дбайливе ставлення до пернатих друзів
Мета: узагальнити й доповнити знання учнів про кімнатні рослини, їх особливості, продовжувати знайомити зі способами розмноження кімнатних рослин; вчити пересаджувати кімнатні рослини, доглядати за ними
Мета і завдання уроку: продовжити формувати поняття про природу України, розширити знання про рідний край, формувати уміння працювати з географічною картою, застосовувати засвоєні знання
Мета: Продовжити формувати поняття про форми зеленої поверхні України, сформувати поняття про водойми України, про їх різноманітність, значення та охорону, продовжувати формувати вміння учнів працювати з фізичною картою, зошитом, підручником
Мета: Розширити та уточнити уявлення дітей про різноманітність рослинного світу (про водорості, мохи, хвощі, папороті, хвойні та квіткові рослини), їх ознаки
1-10 11-20 21-30 31-40 41-50 51-52