Головна » 8 клас » Світова література

Мета: пригадати види мистецтва, коротко охарактеризувати їх; з’ясувати, яке місце серед інших видів мистецтва посідає література; зробити висновок щодо унікального впливухудожньої літератури на людину; розвивати увагу
Мета: ознайомити з поняттями «всесвітня література», «всесвітній літературний процес»; повідомити про Веди як найдавнішу книгу людства, прочитати гімни з «Рігведи»; розвивати уміння навчаючи інших, навчатися самому
Мета: повідомити про історію виникнення Біблії, її склад, ознайомити з легендами про царя Соломона та його притчами, зробити висновки про особливості жанру притчі на матеріалі прочитаних біблійних переказів; розвивати уміння логічно мислити
Мета: ознайомити з відмінністю Нового Заповіту від Старого Заповіту; провести словникову роботу; познайомити зі змістом євангельських притч про сіяча, про загублену вівцю, драхму, блудного сина; зробити висновок про сенс використання в Біблії жанру притчі
Мета: ознайомити з шедеврами живопису та поезії, присвяченими біблійній темі, зробити висновок про магічну силу вічних сюжетів Книги книг, вчити порівнювати літературні твори, знаходити інтертекстуальні елементи, писати, дотримуючись наукового стилю
Мета: ознайомити з історією створення Корану, особливостями його побудови, засвоїти поняття «сура», «айят», прочитати уривки з Корану; розвивати пізнавальний інтерес; виховувати толерантність і пошану до інших культур
Мета: здійснити контроль знань за темою «Найдавніші літературні пам’ятки людства», розвивати творчі здібності; виховувати прагнення досягти найкращого результату
Мета: з’ясувати, чому необхідно вивчати античну літературу; повідомити, коли, де, якими народами створювалася антична література; зробити висновки про причини її популярності; розвивати логічне мислення, увагу
Мета: повторити визначення термінів «міф», «міфологія»; повідомити про основні цикли давньогрецьких міфів; з’ясувати, що міф є основою і джерелом сюжетів, тем і образів античної літератури; переказувати прочитані міфи
Мета: продовжити роботу над фразеологізмами міфологічного походження; ознайомити зфактами життя давньогрецького поета Гомера; з’ясувати, у чому полягає гомерівське питання; вчити працювати з опорними конспектами
1-10 11-20 21-30 ... 61-70 71-73