Головна » Молодші класи » Читання

Мета: ознайомити дітей із новим підручником; вчити орієнтуватися в ньому; навчати учнів виразно читати вірші, інтонувати речення, аналізувати прочитане; формувати в школярів інтерес до навчання; прищеплювати любов і повагу до школи
Мета: Розширити знання дітей про казку (народну, літературну). Вчити визначати головну думку казки; Формувати навички правильного, виразного читання. Збагачувати словниковий запас учнів; Прищеплювати любов до казки
Мета. Навчати учнів виділяти головні думки та відтворювати їх, складати розповідь за малюнком. Розвивати уміння обговорювати прочитане. Виховувати шанобливе ставлення до книг, інтерес до нашої історії
Мета: ознайомити учнів із завданнями нового розділу; розширити знання учнів про види усної народної творчості; прищеплювати увагу, повагу до кожного вимовленого слова, до якості й чистоти мовлення; розвивати уявлення про влучність, красу рідного слова
Мета: створити емоційний настрій від зустрічі з новим підручником; викликати у дітей інтерес до його читання; розширити знання дітей про види книжок, розвивати вміння орієнтуватися у структурі книжки; розкрити складний шлях створення книжки
Мета: залучити учнів до визначення мети читання різних книжок; розвивати бібліографічні вміння; збагачувати мовлення учнів літературознавчими термінами; удосконалювати уміння аналізувати текст, виділяти нову інформацію
Мета: виховувати бажання збирати і берегти книжки; удосконалювати навичку правильного, свідомого читання; вміння виділяти головне, обговорювати прочитане; удосконалювати уміння виразно читати, розвиватиобразне мовлення і мислення

Мета: дати учням загальні відомості про книгу як історичну пам’ятку людства, як коштовний скарб, в якому сховане джерело мудрості, накопиченої віками; ознайомити з основними історичними етапами створення книги

Мета: розширити й узагальнити знання дітей про види народних казок, які вони читали у початкових класах; ознайомити з ознаками побутової казки
Мета: ознайомити з суттєвими ознаками притчі; виховувати повагу до народної моралі; збагачувати словниковий запас новими словами; удосконалювати уміння читати за особами, з’ясовувати головну думку, встановлювати взаємозв’язок між нею і заголовком твору
1-10 11-20 21-30 ... 51-60 61-69