Головна » 10 клас » Всесвітня історія

Після цього уроку учні зможуть: • характеризувати основні цінності та здобутки людства на початку XX ст.; • описувати становище у світі на початку ХХ ст.
Після цього уроку учні зможуть: • показувати на карті провідні країни Європи на початку ХХ ст.; • визначати особливості соціально-економічного розвитку провідних країн світу (США, Великої Британії, Німеччини, Франції, Росії та Австро-Угорщини) на початку ХХ ст.
Після цього уроку учні зможуть: • показувати на карті провідні країни Азії на початку ХХ ст.; • визначати особливості соціально-економічного розвитку Японії, Індії, Китаю на початку ХХ ст.
Після цього уроку учні зможуть: • показувати на карті провідні країни Америки на початку ХХ ст.; • визначати особливості соціально-економічного розвитку провідних країн Латинської Америки на початку ХХ ст.
Після цього уроку учні зможуть: • описувати процес створення Троїстого блоку та Антанти; • характеризувати витоки та природу міжнародних криз та конфліктів на початку ХХ ст.
Після цього уроку учні зможуть: • визначати причини вступу у війну головних її учасників, зокрема США, виходу Росії з війни; • показувати на карті основні театри військових дій, військові кампанії та основні битви 1915–1918 рр.
Мета: узагальнити та систематизувати матеріал, вивчений з даної теми; розвивати в учнів уміння аналізувати й систематизувати матеріал, робити висновки, виділяти головне і другорядне; працювати з історичними термінами, висловлювати власну точку зору; вчити учнів культури спілкування
Після цього уроку учні зможуть: • описувати хід Паризької конференції; • характеризувати головні положення Версальського договору з Німеччиною та договорів з її союзниками у Першій світовій війні; механізм створення, переваги й недоліки Ліги Націй
Після цього уроку учні зможуть: • характеризувати значення реалізації планів Дауеса і Юнга для Європи і США; • пояснювати механізм розв’язання проблеми репарацій та значення її подолання для стабільності у світі
Після цього уроку учні зможуть: • називати основні ознаки та різновиди тоталітаризму; • характеризувати особливості тоталітарних режимів; • хронологічно співвідносити події та явища теми
1-10 11-20 21-23