Головна » Зарубіжна література

Назва презентації Автор Короткий зміст

"Підступність і кохання" Фрідріх Шиллер

539 42600.0Kb

Пономаренко Анжела
Задум створити п'єсу про сучасну німецьку дійсність виник у Шиллера вперше на гауптвахті, куди він потрапив за самовільний від'їзд до Мангейма на прем'єру «Розбійників»
9 Кіл пекла. За думкою Данте Аліг'єра

303 501.17Mb

невідомий
Створення Божествиної комедії Свою "Божествену комедію" Данте писав 14 років. Власне, вона складається із 4 частин
«Вулкан поезії» Лі Бо, вишуканість і тонкий ліризм його поезії

815 4777.5Kb

Вітушкіна Л.О.
Мета уроку: ознайомити учнів зі своєрідністю китайської лірики на прикладі творчості поета Лі Бо; показати її тісний зв’язок із філософією; допомогти зрозуміти особливості східної поезії; розвивати навички виразного читання, аналізу поетичного тексту
«Пригоди Робінзона Крузо» Д. Дефо і «Мандри Гуллівера» Дж. Свіфта як філософська дискусія про долю людства та шляхи розвитку цивілізації

1205 54363.5Kb

Бердянська Л.Б.
Мета: закріпити знання учнів про Просвітництво як літературну добу та її особливості; на прикладі показати, як суспільно-філософські ідеї Просвітництва знайшли своє відображення у романах Д.Дефо «Пригоди Робінзона Крузо» і «Мандри Гуллівера» Дж. Свіфта
«Різдвяна пісня у прозі, або різдвяне оповідання з привидами». Гуманістичний зміст і висока людяність творів Чарльза Діккенса

608 4745.0Kb

Гриб І.В.
Мета уроку: зацікавити біографією і творчістю Ч.Діккенса; ознайомити з історією створення повісті, з особливостями «різдвяних оповідань»; вчити аналізувати прочитане
«Серце поета - осердя світу». Шекспір - геніальний драматург і поет доби відродження

225 3254.5Kb

Басюк М.П.
Мета: ознайомити з особливостями театру шекспірівської доби, з фактами біографії В.Шекспіра, творчим спадком драматурга; з’ясувати суть шекспірівського питання; розвивати логічне мислення
«Срібне століття» російської поезії

1330 871.33Mb

Калатур Є.М.
Мета: ознайомити учнів із причинами виникнення і особливостями «срібного століття», продемонструвати розмаїття літературних напрямків, течій та шкіл, познайомити з представниками цієї літературної епохи, розвивати уміння відчувати красу слова
«Старий і море» Е. Хемінгуея - повість-притча про людину. Філософсько-символічний зміст твору

1207 561.06Mb

Кононенко Н.В.
Мета: розкрити філософсько-символічне наповнення сюжету твору, допомогти учням усвідомити притчевий характер твору; розвивати навички визначення проблематики твору та характеризування героїв
І добро, і зло - у твоєму серці. Відображення любові до праці, сміливості в японській народній казці „Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик”

554 8352.0Kb

Істоміна С.М.
Мета: Пізнавальна: ознайомити учнів з Японією, з японськими звичаями та традиціями, з японською народною казкою, її різновидами, усвідомити красу та своєрідність японського фольклору
Ідея віротерпимості. Ровена і Ребекка – дві різні долі

706 485.66Mb

невідомий
Слово учителя. Хоч “Айвенго” перш за все лицарський роман, але мужність, вірність та шляхетність притаманні у цьому творі не тільки чоловікам. У романі є два надзвичайно привабливі образи – це образи двох жінок, Ровени і Ребекки
1-10 11-20 21-30 ... 511-520 521-530