Головна » 7 клас » Всесвітня історія

Після уроку учні зможуть: визначати хронологічні межі середніх віків та Великого переселення народів; називати закони історичного розвитку, характеризувати види історичних джерел; удосконалити навички роботи з історичними текстами, схемами і таблицями
Після уроку учні вмітимуть: показувати на карті територію Європи, місця розселення племен варварів, напрям їхнього руху на територію Римської імперії; описувати життя германських племен
Після уроку учні: знатимуть, як відбувалася внутрішня колонізація Європи, змінювалися навколишнє середовище та чисельний склад населення Європи, які чинники впливали на цей процес
Після цього уроку учні: зможуть назвати основні стани суспільства, його характерні ознаки, особливості станової монархії; порівнювати становище різних станів середньовічного суспільства; характеризувати станову монархію, систему васалітету
Після цього уроку учні: називатимуть держави, що утворилися після розпаду Франкської імперії; показуватимуть на карті держави, що утворилися після розпаду імперії Карла Великого; познайомляться з процесом формування державної влади
Після уроку учні: знатимуть причини та місця появи міст; показуватимуть на карті найбільші міста Європи; зможуть описати середньовічні міста, спираючись на ілюстрації та історичні й інформативні тексти
Очікувані результати: Під час уроку учні візьмуть участь в історичній реконструкції; вони отримають знання про цеховий устрій Середньовіччя шляхом персоніфікації та драматизації; продовжать роботу з історичними джерелами, історичною картою
Після цього уроку учні зможуть: давати характеристику історичним діячам; упізнавати історичного діяча за описом; показувати на карті території середньовічних держав; орієнтуватися в часі й називати дати найважливіших подій теми
1. Власник землі, що в перекладі з латини означає «старший». а) Старійшина; б) сеньйор; в) васал
Після уроку учні зможуть: розповідати про становище християнської церкви в ранньому Середньовіччі; даватимуть оцінку ролі церкви в суспільстві; виробити уявлення про причини виникнення появи єресей та про методи боротьби християнської церкви з ними
1-10 11-20 21-30 31-34