Головна » Українська мова

Назва презентації Автор Короткий зміст

Брейн-ринг. Навчальна гра з теми „Іменник. Загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль” (6-й клас)

941 15193.5Kb

Косяк Н.М.
МЕТА: Активізувати знання учнів про іменник, його граматичні ознаки, синтаксичну роль, вчити знаходити іменники в тексті, розвивати мовлення та логічне мислення учнів
Бути на землі Людиною…

827 20693.5Kb

Білошицька А.О.
Мета: створити умови для піготовки до складання твору-роздуму на морально-етичну тему, для розвитку творчих здібностей учнів на основі особистісно орієнтованої технології навчання, для формування соціальної, пізнавальної та загальнокультурної компетенцій учнів
Велика літера та лапки у власних назвах

1805 25483.0Kb

Кузьменко О.О.
Мета: шляхом формування в учнів спеціально-предметних компетентностей поглибити знання про особливості написання власних і загальних назв, вживання лапок у власних назвах; розвивати навички написання великої букви у власних назвах
Великий співець України. Збірник диктантів з української мови для 5-9 класів

6306 371322.0Kb

Шведова Т.І.
Попереджувальні, пояснювальні, коментовані, міні – диктанти, контрольні диктанти, самодиктанти в 5 – 9 класах
Вибір слова у мові професійного та ділового спілкування в суспільстві

924 197411.0Kb

Драгомерецька Катерина

Синоніми – це різні за звучанням, але однакові або близькі за лексичним значенням слова

Види дієприслівників, їх творення

830 19661.5Kb

Дудник Л.В.
Мета: закріпити знання учнів про морфологічні ознаки дієприслівника,доконаний і недоконаний вид, формуючи уміння та навички учнів утворювати від дієслів дієприслівники, користуватися цими формами у власному мовленні
Види професійної етики

560 14796.3Kb

невідомий

Професійна етика-це прикладна соціально-філософська дисципліна, яка вивчає походження, сутність, специфіку, суспільні функції морально-професійних норм і стосунків, закономірності їх розвитку на різних історичних етапах.

Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, спонукальні

843 1912.66Mb

Караянова О.І.
Мета: пригадати вивчене у попередніх класах про розділові знаки; навчити учнів розрізняти речення за метою висловлювання, правильно інтонувати їх і ставити розділові знаки в кінці речень
Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, спонукальні, окличні (повторення)

6167 201121.5Kb

Корнійчук Т.В.
Мета: повторити й поглибити вивчене в початковiй школi про види речень за метою висловлювання та емоцiйним забарвленням
Види речень за метою висловлювання. Окличні речення

756 16742.0Kb

Новостройна Т.В.
Мета. Повторити й узагальнити поняття про види речень за метою висловлювання, про окличні речення; розвивати організаційно-контрольні вміння організовувати спеціальні спостереження над мовним матеріалом
1-10 11-20 21-30 31-40 ... 521-530 531-533