Головна » Зарубіжна література

Назва презентації Автор Короткий зміст

Шарль Перро „Попелюшка або Соболевий черевичок”

1825 20781.5Kb

Бондаренко О.А.
Мета. Закріпити знання учнів про літературну казку; формувати вміння складати простий план до характеристики головної героїні та добирати з тексту приклади до розкриття пунктів плану; розвивати творче мислення
Шарль Перро як основоположник європейської літературної казки. Збірка «Казки моєї матінки Гуски»

1425 17985.0Kb

Ястреба Н.М.
Мета. Допомогти учням глибше засвоїти поняття про літературну казку; ознайомити з життям і творчістю основоположника європейської літературної казки Шарля Перро; розвивати навички виразного читання, усного зв’язного мовлення; виховувати доброту, допитливість
Шерлок Холмс і доктор Ватсон - класичний детективний дует

7187 21675.0Kb

Кос Л.М.
Мета: продовжити роботу над змістом твору, удосконалювати роботу над текстологічним аналізом твору; розвивати логічне і образне мислення учнів, уміння висловлювати свою думку і обгрунтовувати її, розширювати читацькі інтереси школярів
Широка панорама життя середньовічної Англії. Седрік Сакс

1447 244104.0Kb

Тишко О.Ф.
Мета: продовжити знайомство зі змістом роману та його персонажами; розвивати вміння учнів цілісно сприймати твір великого обсягу, підбирати матеріал, що характеризує персонажів; виховувати культуру відповіді, логічність, послідовність, аргументованість, емоційність
Щасливі й нещасливі фінали у творах світової літератури

608 2199.65Mb

Мирошниченко А.О.
Мета: Розкрити сутність щасливих та нещасливих фіналів у літературі та їх вплив на духовний розвиток людини. Об’єкт: Зарубіжна література. Твори зарубіжної літератури. Суб’єкт: Фінали творів
Як зробити урок світової літератури змістовним і цікавим (до твору Г. К. Андерсена „Снігова королева”)

2451 231669.0Kb

Ястреба Н.М.
У посібнику до уваги фахівців пропонуються інтерактивні методики навчання, дидактичні ігри, епіграфи, добірка проблемних питань і ситуацій, які можуть бути використані під час вивчення у 5 класі теми: «Г.К. Андерсен. «Снігова королева»
Як не перетворитися на ліліпута? (За романом Д. Свіфта „Мандри Гуллівера”)

3508 2552.11Mb

Оробець С.Ю.
МЕТА: розкрити алегоричний зміст війни між Ліліпутією та Блефуску; розвивати усне зв'язне мовлення; виховувати відразливе ставлення до війни; поглиблювати вміння учнів аналізувати текст; розвивати логічне мислення, навички роботи з текстом
Якщо твоя душа всякчас жила високим, чистим, добрим і святим…

684 1743.37Mb

Титенко О.М.
Мета уроку: презентувати учням ім'я О. Хайяма, познайомити з особистістю поета-мудреця, ввести у світ його поезії; розвивати увагу, образне мислення, творчі здібності, уміння працювати у групі; здійснювати міжпредметні зв'язки
Японська та китайська література

870 1732.23Mb

Торченюк Юля
Лі Бо (705-762) китайський поет періоду династії Тан. Разом із Ду Фу вважається одним з найвидатніших поетів в історії китайської літератури. Отримав прізвисько «безсмертний поет»
Ясунарі Кавабата - 2

567 1638.31Mb

Дубінська Оксана
Кавабата Ясунарі — японський письменник, лауреат Нобелівської премії з літератури 1968 року. Проза Кавабати м'яка, лірична, сповнена тонких нюансів, отримала широке визнання і популярність у всьому світі. Кавабата отримав Нобелівську премію першим із японських письменників
1-10 11-20 ... 501-510 511-520 521-530