Головна » Українська література

Назва презентації Автор Короткий зміст

Урок позакласного читання в 6-му класі за твором Галини Пагутяк „Лялечка і Мацько”

2004 20874.5Kb

Антонова Є.М.
Мета: ознайомити учнів з життєвим і творчим шляхом Галини Пагутяк; проаналізувати її твір, виявити ідейно-тематичну спрямованість твору, особливості назви, розвивати пам'ять, увагу, творче мислення, вміння толерантно і аргументовано доводити свою думку, відстоювати власну позицію
Урок-диспут „Чи виправдане зло в ім’я добра” (за романом Панаса Мирного „Хіба ревуть воли, як ясла повні?”)

5181 18073.0Kb

Балуєва О.В.
Мета: перевірити розуміння учнями змісту роману Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?», здатність логічно мислити; ознайомити з правилами ведення дискусії; розвивати мовлення, навички вести бесіду на задану тему, аргументувати власну думку
Урок-есе „Тричі мені являлася любов” за однойменною повістю Романа Горака. Духовний світ Івана Франка як поета лірика

1376 2541.11Mb

Паламарчук О.Д.
Мета: поглибити знання учнів про Івана Франка як поета і людину, донести до учнів життєву основу інтимної лірики поета через духовний світ і спогади про кохання, щоб побачити у великому генії не тільки поета - борця, а й поета-лірика
Урок-конференція «Василь Стус. Листи у вічність» з української літератури в 11-му класі

1145 182120.5Kb

Якимів М.Л.
Мета: ознайомити учнів із життям і творчістю Василя Стус, борця за справедливість, в'язня ГУЛАГу; показати вбивчу мораль тоталітарної системи; виховувати у школярів патріотизм, національну свідомість та гідність
Урок-поетична свічка за творчістю Лесі Українки «Зорій довіку поміж нас…»

974 15888.5Kb

Єрмак В.М.
Мета: розширити й поглибити знання учнів про життєвий і творчий шлях Лесі Українки; визначити роль родини, культурного оточення й самоосвіти у формуванні світобачення письменниці; вчити самостійно знаходити необхідний матеріал
Урок-портрет „Марко Вовчок - кроткий пророк” (Т. Шевченко)

906 207108.5Kb

Сорокіна Л.В.
Мета: ознайомити учнів із окремими фактами творчого та життєвого шляху Марка Вовчка; сприяти створенню образу письменниці – талановитої виразниці трагічної долі українського народу, «кроткого пророка і обличителя жестоких людей неситих» (Т.Шевченко)
Урок-театр за п’єсою І. Кочерги „Ярослав Мудрий”

890 18063.0Kb

Дядик Г.І.
Мета і завдання. Розробити урок – театр за п’єсою І.Кочерги «Ярослав Мудрий»; дослідити відображення князя Ярослава в українській літературі
Усвідомлення національної гідності, вірності Батьківщині за поемою М. Вороного «Євшан-зілля»

777 18259.5Kb

Стаднюк І.І.
Мета: Oзнайомити учнів з історичною основою та змістом поеми «Євшан-зілля»; розвивати навички вдумливого, виразного читання, коментування прочитаного, визначення особливостей літературного твору; виховувати почуття патріотизму, національну самосвідомість
Уславлення бойового товариства козаків у повісті „Тарас Бульба” та засудження зрадництва

900 18532.0Kb

Гриценко О.Г.
Мета уроку: показати героїзм запорожців у бою під Дубно, проаналізувати 9 розділ повісті; розвивати навички виразного читання, стислого переказу, читання в особах; виховувати почуття патріотизму, відразу до зрадництва
Усний вибірковий переказ нарису П. Сумарокова „Яблука із саду Сухомлинського”

480 16155.0Kb

Коритько В.І.
Мета уроку: ознайомити учнів із змістом нарису П.Сумарокова «Яблука із саду Сухомлинського»; удосконалити знання про нарис, публіцистичний стиль, складання плану; розвивати уміння вибірково переказувати текст публіцистичного стилю
1-10 11-20 ... 541-550 551-560 561-570 571-580 581-590 591-597