Мета. Простежити процес становлення особистості письменника, розкрити оригінальність дитячого світобачення і сприйняття світу, дати характеристику образам твору, з'ясувати проблеми твору і їх вирішення автором, розвивати вміння аналізувати твір
Мета: розвивати навички писемного мовлення, повторити основні вимоги до побудови твору-роздуму; навчати грамотно формулювати тези, добирати аргументи, аналізуючи твір, робити висновки; розвивати логічне й образне мислення учнів, формувати комунікативну компетентність
Мета Спираючись на глибоке знання учнями тексту оповідання, з’ясувати його морально-етичні проблеми, розкрити алегоричний зміст та головну думку; удосконалювати навички компаративного аналізу героїв та їхніх учинків, розвивати творчі здібності
Мета. Ознайомити учнів з постаттю письменниці, зробити ідейно-художній аналіз її поезії в прозі. Розвивати вміння характеризувати художній твір, образ-персонаж, акторські здібності. Виховувати гуманістичні почуття, любов до малої Батьківщини, її кращих представників
Мета: ознайомити учнів із біографією Григорія Савича Сковороди, показати неповторність творчої спадщини видатного мислителя, поета, байкаря, розвивати здатність до аналізу життєвих фактів та їх узагальнення,виховувати інтерес до вивчення творчості Г.Сковороди
Після смерті Йосипа Сталіна 1953 року і приходу до керма влади Микити Хрущова в українській літературі спостерігалося явище “відлиги” – послаблення цензури, реабілітація відомих письменників і митців, скасування низки постанов 1940-х років, що стосувалися культури
Мета: висвітлити основні факти життя та творчості українського письменника В.Самійленка, показати суперечливість і багатогранність його особистості, визначити роль митця в історії української та світової літератури, на основі поезій Е.По та В.Самійленка
Мета:
допомогти учням усвідомити порушені в тексті проблеми в проекції на сучасність, ідейно-художні особливості твору;
розвивати навички аналізу прозових творів малих форм, висловлювати власні думки щодо прочитаного
Мета:
допомогти учням усвідомити порушені в тексті проблеми в проекції на сучасність, ідейно-художні особливості твору;
розвивати навички аналізу прозових творів малих форм, висловлювати власні думки щодо прочитаного;
виховувати пошану до загальнолюдських цінностей, роду, гуманізму
Мета: ознайомити учнів із жанровою своєрідністю твору, простежити на прикладі твору руйнівну силу колективного підсвідомого некритичного сприйняття чужих ідей, вчити аналізувати позиції і погляди героїв; розвивати вміння робити аналіз новелістичного роману