Головна » Українська література

Назва презентації Автор Короткий зміст

В. Королів-Старий „Хуха-Моховинка” та Ш. Перро „Попелюшка”. Добро і зло

1259 173118.0Kb

Хвостикова Н.А.
Мета: виявити загальне й особливе в казках В.Короліва – Старого «Хуха –Моховинка» та Шарля Перро «Попелюшка»; удосконалювати вміння аналізувати прозовий твір, розвивати вміння давати пояснення спільним літературним явищам, полікультурну, творчу, пізнавальну компетентності
В. М. Сосюра. „Любіть Україну”. Урок з української літератури для 8 класу

1454 19754.0Kb

Верхогляд С.І.
Мета: ознайомити школярів з життєвим і творчим шляхом В. Сосюри; опрацювати ідейно - художній зміст твору поета «Любіть Україну»; розвивати вміння грамотно висловлювати свої думки, спостереження, робити висновки
В. Нестайко „Тореадори з Васюківки”. Урок з української літератури для 6 класу

9408 310185.0Kb

Гушпіт Н.Б.
Мета: ознайомити учнів із життям і творчістю письменників, зацікавити їх творами; розвивати вміння толерантно й аргументовано доводити свою думку,відстоювати власну позицію, розвивати навички виразного читання; виховувати прагнення до знань, сміливість, наполегливість
В. Нестайко «Тореадори з Васюківки». Пригодницький світ дитинства

1293 20149.0Kb

Михайлик Т.М.
Мета: ознайомити учнів з життєвим і творчим шляхом В. Нестайка; розпочати роботу щодо аналізу його пригод­ницького твору, виявити ідейно-тематичну спрямованість твору
В. Самійленко. Життя та творчість письменника. Поезія „Українська мова”. Римо-ритмічні та художні особливості вірша

1765 16844.5Kb

Рижкова Л.П.
Мета уроку: Ознайомити школярів з життєвим і творчим шляхом В.Самійленка. Розвивати вміння виразного читання. Виховувати почуття пошани до творчості письменника, любові до рідної землі, її мови
В. Симоненко «Цар Плаксій та Лоскотон»

2215 269640.1Kb

Тофанило О.М.
Мета: навчити учнів визначати основні риси характеру дійових осіб твору, аналізувати їхню поведінку, розвивати навички висловлення особистого ставлення до зображуваного, проведення аналогії із сучасним життям, закріпити з учнями специфіку віршованої мови художніх творів
В. Симоненко. „Лебеді материнства”

727 12733.0Kb

Христосенко О.М.
Мета: ознайомити учнів із життям та творчістю поета, допомогти усвідомити ідейно-художнє значення його твору; розвивати навички виразного читання ліричних творів, уміння аналізувати їх, зіставляти їхні ідеї з реальним сучасним життям, своїми поглядами
В. Симоненко. Життя та творча біографія митця. Образ України, громадянський вибір поета в поезіях („Задивляюсь у твої зіниці”)

2087 218111.5Kb

Труш Н.Б.
Мета: Домогтися засвоєння учнями поняття «шістдесятництво» і «шістдесятники», особливості їх жанрової та тематичної різноманітності, поглибити знання учнів про життєвий і творчий шлях поета шістдесятника, особливості його творчого шляху
В. Стефаник „Новина” - шедевр світової новелістики. Роль художньої деталі у творі

2456 34062.0Kb

Маринченко Л.Г.
Мета: розкрити трагедію українського села кінця ХІХ – початку ХХ ст., зображену в новелі «Новина»; ознайомити зі стилем письменника; вчити досліджувати текст та визначати роль художньої деталі як засобу розкриття внутрішнього стану героїв твору
Валентин Негода. «Мій Крим». Патріотичні почуття, що об’єднують минуле, теперішнє та майбутнє

484 1612.78Mb

Бабешко К.В.
Мета Допомогти учням зорієнтуватися у безмежному морі художньої літератури, зрозуміти зміст самостійно прочитаного твору; розширити коло читацьких зацікавлень учнів, популяризувати знання творів письменників-земляків; розвивати навички роботи з книгою, аналізу твору
1-10 11-20 21-30 31-40 41-50 51-60 61-70 ... 581-590 591-597