Головна » Українська література

В. Симоненко. „Лебеді материнства”

Мета:  ознайомити учнів із життям та творчістю поета, допомогти усвідомити ідейно-художнє значення його твору; розвивати навички виразного читання ліричних творів, уміння аналізувати їх, зіставляти їхні ідеї з реальним сучасним життям, своїми поглядами; виховувати почуття патріотизму, любові та вдячності матері.

Обладнання:  портрет письменника, виставка його книжок, ілюстрації до твору, аудіозаписи, творчі проекти, підручник «Українська література. 7 кл.»(автор О.Міщенко)

Міжпредметні

зв’язки:    живопис, музика, етнографія.

Тип уроку:   засвоєння нових знань.

Очікувані результати: після цього уроку учні зможуть:

розповідати про поета, епізоди з його життя як неординарної особистості нашого часу;
аналізувати вірші;
виявляти власне ставлення до поезії.

 

План і методи проведення уроку:

Оголошення теми, мети та очікуваних результатів (2 хв.)
Актуалізація знань, мотивація навчальної діяльності (комбінована бесіда) (6 хв.)
Вивчення нового матеріалу: інтерактивний метод групового дослідження (групи досліджують питання з теми з метою підготовки доповіді або виступу. Питання розподіляються по групах так, щоб у результаті повідомлень був презентований увесь матеріал з нової теми. За підготовку доповіді вся група отримує оцінку); робота з текстом вірша (30 хв.)
Підбиття підсумків уроку.                                                                                                                                

Інтерактивний метод «Мікрофон»

Оцінювання (7 хв.)

             

Хід уроку.

Ι. Повідомлення теми й мети уроку.

ΙΙ. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу.

Слово вчителя (з елементами бесіди.)
Далі нашу роботу ми продовжимо в групах, які мали випереджувальне завдання. Результатом цієї роботи є проектне дослідження.

Працюючи в групах, не забувайте про правила співпраці. У класі чотири групи: «Біографи», «Дослідники», «Аналітики», «Етнографи». Їм ми і надаємо слово.

            - Керівник кожної групи знайомить присутніх із випереджувальним завданням.

 

«Біографи»

Завдання: розповісти біографію письменника.

Проект: скласти хронологічну таблицю.

 «Дослідники»

Завдання: ознайомити із творчістю поета.

Проект: випустити стінгазету «Творчість В.Симоненка»

«Етнографи»

Завдання: ознайомити учнів з образами-символами України (верба, тополя, лебеді).

Проект: зробити макет лебединого озера.

«Аналітики»

Завдання: зробити ідейно-художній аналіз вірша «Лебеді материнства».

Проект: намалювати ілюстрації до вірша.

Виразне читання вірша «Лебеді материнства» і прослуховування аудіозапису.
Евристична бесіда.

 ΙΙΙ. Підбиття підсумків уроку.

Інтерактивний метод «Мікрофон».

Яке враження справив на вас вірш «Лебеді материнства»?

Оцінювання роботи учнів. Учитель і учні оцінюють роботи кожної групи.

 ΙV. Домашнє завдання.

Вивчити напам’ять вірш «Лебеді материнства»; вміти його аналізувати.   


Теги: Христосенко О.М., Симоненко
Навчальний предмет: Українська література
Переглядів/завантажень: 726/127


Схожі навчальні матеріали:
Всього коментарів: 0
avatar