Мета: ознайомити учнів із теоретичними відомостями про звертання та вставні слова; формувати культуру усного й писемного мовлення; розвивати увагу, мислення, пам’ять, творчу особистість
Мета: повторити відоме учням про займенник, поглибити їх знання про займенник як частину мови, його морфологічні ознаки; з'ясувати, яку синтаксичну роль виконує в реченні займенник та які існують розряди займенників за значенням
Мета: дати учням відомості про способи творення прикметноків, формувати вміння утворювати прикметники, вдосконалювати вміння учнів використовувати вивчені правила на практиці; розвивати логічне мислення, пам'ять; виховувати любов до рідного краю, вміння помічати красу навколо себе
Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів про звертання, вставні конструкції; удосконалити навички ставити розділові знаки при них, доцільно використовувати в усному та письмовому мовленні, розвивати творчі здібності
Мета: повторити, систематизувати і узагальнити знання учнів з теми "Прикметник як частина мови"; розвивати логічне мислення, пам'ять, творчу уяву, культуру усного мовлення, уміння правильно висловлювати свої думки; сприяти розширенню світогляду
Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів про звертання, вставні і вставлені слова, сполучення слів, речення, закріпити вміння восьмикласників використовувати звертання у власному мовленні, відрізняти вставні і вставлені конструкції
Мета уроку: узагальнити й систематизувати знання учнів про прикметник як частину мови; удосконалювати вміння використовувати вивчене в практичній діяльності, розвивати культуру усного та писемного мовлення, логічне мислення, пам'ять, увагу
Мета: повторити й поглибити одержані у початкових класах знання про діалог, діалогічне мовлення; формувати в учнів уміння складати діалог, уводити його в текст, правильно використовуючи розділові знаки; допомогти учням відчути красу рідної мови
Мета. Повторити, узагальнити і закріпити знання учнів, здобуті під час вивчення тем з розділу мови – орфографія. Удосконалювати правописні навички школярів, закріплювати тісний зв'язок теоретичних знань з практичним їх втіленням