Головна » Молодші класи » Математика

Мета: закріпити вміння записувати і читати числа другого десятка, складати і розв’язувати задачі; удосконалювати знання про міри довжини, геометричні фігури; виховувати інтерес до математики; розвивати обчислювальні навички, логічне мислення
Мета: з'ясувати значення переставної властивості дії множення для виконання обчислень; розв'язуванням нерівностей зі змінною способом добору; опрацювати складену задачу що містить знаходження невідомого компонента, розвивати логічне мислення, виховувати працелюбність
Мета: закріпити вивчені випадки додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією чисел; ознайомити з прямим кутом, навчити знаходити його у геометричній фігурі; формувати уміння розв’язувати задачі на знаходження третього доданка
МЕТА: Повторити і закріпити знання таблиці множення і ділення чисел 2 і 3. Вправляти учнів у застосуванні випадків табличного множення і ділення при розв’язуванні прикладів і задач і формувати вміння знаходити значення буквенних вмразів
Мета: Продовжувати навчати учнів розв’язувати приклади і задачі на додавання і віднімання числа 2; розвивати уміння порівнювати вираз і число, логічне мислення; вдосконалювати навички усної лічби;виховувати бережливе ставлення до природи
Мета: повторити усний рахунок на прикладах пов’язаних з лічбою,повторити способи обчислення дій з круглими числами, вдосконалювати навички розв’язання задач на знаходження суми двох чисел, розвивати логічне мислення
Мета: вчити створювати орнаменти з геометричних фігур; повторити і закріпити вміння складати і розв’язувати приклади на додавання і віднімання; поглиблювати вміння розв’язувати задачі на знаходження суми, вимірювати довжину відрізків та будувати відрізки заданої довжини
Мета. Формувати в учнів уміння визначати арифметичну дію за назвою результату дії; мобілізувати знання учнів про взаємозв’язок між діями додавання і віднімання; визначати зв’язок односюжетних задач на знаходження суми і невідомого доданка
Мета: формувати здібність до вживання правила множення круглих чисел, розповсюдивши його на ширшу числову область
Мета: навчити усно додавати числа виду 38+4, закріплювати вміння розв'язувати задачі двома способами. Ознайомити учнів з економічними поняттями "гроші", "товар"
1-10 11-20 21-30 31-40 41-50 51-60 61-68