Головна » Молодші класи » Математика |
Мета: Продовжувати навчати учнів розв’язувати приклади і задачі на додавання і віднімання числа 2; розвивати уміння порівнювати вираз і число, логічне мислення; вдосконалювати навички усної лічби;виховувати бережливе ставлення до природи. Обладнання: малюнок Буратіно, таблиці до теми, презентація уроку, запис пісень «Ми - першокласники», «Буратіно». Хід уроку І. Організаційний момент. 1 слайд Діти, в народі говорять: „Добрий гість – дому радість”. Подаруйте нашим гостям усмішку і привітайтеся з ними. - Сьогодні, надіюсь, у нас буде цікавий урок. До знань з математики ми зробим ще крок Девіз уроку: На уроці не куняй, Математику вивчай ІІ. Актуалізація опорних знань. 1.Усний рахунок. 2 слайд Математична розминка ( Інтерактивна вправа «Мозковий штурм») Як називається геометрична фігура у якої три кути ? Який день настає після суботи? Скільки сторін у квадрата? Скільки місяців триває зима? Як називається лінія у якої є початок і кінець? Закінч речення: тиждень триває… Скільки паличок потрібно, щоб викласти 2 квадрати? -Молодці! 2.Цікава геометрія (Серед геометричних фігур знайти зайву) 3. Каліграфічна хвилинка. Зошит свій я відкриваю, Навскоси його кладу, Ручку я ось так тримаю. Сяду рівно, не зігнусь, До роботи я візьмусь. ( Письмо цифр за зразками вчителя) Продовжуємо наш урок. Урок незвичайний, а казковий. А щоб дізнатися в яку ж казку ми потрапимо і хто її головний герой, ми напишемо математичний диктант. «Математичний диктант» (Слайди 4-12). Перевірка. (Слайд13) Розшифрувати, хто головний герой уроку ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку( під музичний супровід пісні «Буратіно») - Жив був на світі Буратіно.(Слайд14,15) Весело він подорожував і зустрічав різні пригоди на своєму шляху, доки шукав чарівну дівчинку Мальвіну.. Але стежинку до Мальвіни знайти було важко. (Слайд16,17) Тому що стежка ця незвичайна, а математична. Давайте допоможемо йому знайти стежку.(Слайд18) Гра «Пеньочки». (Слайд 19) Прийшов він до Мальвіни, а вона відразу ж йому запропонувала вчити математику. Повідомила вона йому, що тема уроку:» Вправи й задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа2, а також порівнювати вирази». І вирішив Буратіно звернутися до нас, щоб ми йому допомогли. - Допоможемо Буратіно? IV. Закріплення вивченого матеріалу. 1. Вправи для очей. -Діти, Буратіно так старанно вдивлявся в приклади, що оченята його втомилися. Тому давайте разом із ним виконаємо вправи для очей. (Вправи «Метелик», «Сова») Слайд 20 3. Самостійна робота. Слайд 21 2+2 7+2 8+2 8-2 7-2 5-2 ( 3 учні біля дошки) 4. Складання прикладів за числовим відрізком (завдання підручника №1) (Слайд 22) Скласти ще 2 приклади. Повторюємо таблиці додавання і віднімання числа 2(Слайд 23) 5.Розв’язування задачі.( Слайд 24) З математичними виразами Буратіно впорався, але за погану поведінку Артемон закрив його в темну комірчину. У Буратіно є ключі від цієї комірки, але він не знає яким з них можна відкрити двері. А щоб підібрати ключ до замка, треба розв’язати задачу: Слайд 25 У ставку сиділо 5 жабок, а поруч плавало 2 рибки. Скільки всього тваринок було? Фізкультхвилинка. Слайд 26 5.Фронтальна робота. Порівняння виразу і числа. ( завдання підручника №2) (Слайд 27) - Поки ми відпочивали, дмухнув вітер і застелив нашу стежинку новим завданням. 6. Робота в парах. Складання прикладів за малюнками.(Слайд 28) - Буратіно – великий пустунець. Потрапляв у неймовірні пригоди. Відправляючись в країну дурнів Буратіно потрапляє в казковий математичний ліс. Давайте допоможемо йому знайти стежку, бо ці двоє героїв вирішили обдурити його. (Слайд 29) Це Кіт Базиліо І Лисиця Аліса. Давайте допоможемо Буратіно вірно порахувати монети. 6. Виконати завдання підручника №3 (Слайд 30) Слайди 31,32,33 7. Виконання завдання підручника №4 Гра «Працьовиті бджілки». (Слайд 34) Зупинився Буратіно на лісовій галявині, де росли квіти і побачив що над квітами літають бджоли. Повідомлення про бджіл. У бджіл немає дитинства. Уже на третій день після свого народження вони починають працювати: чистять вулик. З четвертого дня годують личинок медом і квітковим пилком. А в 15 днів виконують найпочеснішу роботу: збирають нектар і пилок. Живе робоча бджола влітку 35-65 днів. Причина такого короткого життя бджоли – важка робота.
V. Підсумок уроку. - Буратіно дуже дякує вам , що ви йому допомогли у навчанні. Але спочатку скажіть йому, що вам сподобалось і запам’яталось на уроці? Продовж речення: - Сьогодні на уроці я навчився.... - Що сподобалось? - Дякую за працю. - Молодці! Аплодисменти.
| |
Переглядів: 873 | |
Схожі уроки:
Всього коментарів: 0 | |