Головна » Молодші класи » Математика

Мета: закріплювати знання таблиць множення; формувати вміння розв’язувати рівняння на знаходження невідомого від’ємника; вчити розв’язувати задачі; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати почуття дружби
Мета. Закріпити навички ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове, вміння розв’язувати задачі на рух та на зведення до одиниці; удосконалювати обчислювальні вміння і навички. Розвивати логічне мислення, пам'ять. Виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики
Мета уроку: ознайомити учнів з поняттям «швидкість руху», простими і складеними задачами на знаходження швидкості, скороченим позначенням швидкості, пояснити правило знаходження швидкості руху за даними відстанню і часом руху
МЕТА. Ознайомити учнів з таблицею множення числа 3 та її практичним застосуванням; формувати уміння знаходити значення виразів на дії різного ступеня, розв’язувати задачі. Розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять
Мета: закріплювати навички додавання і віднімання в межах 100 без переходу через десяток, удосконалювати навички розв’язання математичних виразів; залучати учнів до творчої роботи над задачами, формувати вміння застосовувати математичне мовлення
Мета: удосконалювати навички швидкої лічби в межах 10, закріпити уміння та навички складати та розв’язувати приклади, задачі, розвивати обчислювальні вміння, логічне мислення, творчі здібності, виховувати цілеспрямованість, наполегливість
Мета уроку: навчальна: закріплювати знання учнів з арифметичних дій в межах 10, ознайомити з числами другого десятка; розвиваюча: удосконалювати обчислювальні навички, розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість, пам'ять, вміння аналізувати
Мета: закріпити вміння учнів додавати та віднімати числа в межах першого десятку , навчати розв’язувати задачи , складати задачи за скороченою умовою, порівнювати результати математичних виразів; розвивати увагу, пам’ять, творче мислення учнів
Мета: узагальнити знання учнів про додавання і віднімання в межах 20, знання про світ живої природи. Вчити учнів записувати числа під диктовку. Формувати вміння вміння розв’язувати вирази та задачі. Навчити виготовляти з геометричного матеріалу шпаківню
Мета: дати поняття « площа », навчити вимірювати площу за допомогою квадратного сантиметра та палетки; розвивати увагу, спостережливість, виховувати любов до математики
1-10 11-20 21-30 31-40 41-50 51-60 61-68