Головна » Зарубіжна література

Назва презентації Автор Короткий зміст

Філософсько-етичний конфлікт краси й моралі в романі О. Вайльда „Портрет Доріана Грея”

4068 295135.0Kb

Андреєва Н.А.
Мета: допомогти учням осягнути важливі етико - філософські питання, втілені в творі О.Вайльда; спонукати їх задуматись над ключовими проблемами; стимулювати творчі здібності, вміння аналізувати і узагальнювати
Філософсько-етичний сенс зустрічі янгола з людьми в новелі Габріеля Гарсіа Маркеса „Стариган із крилами”

1741 25498.0Kb

Богуш Т.О.
Мета: Поглибити знання про творчість латиноамериканського письменника Габріеля Гарсіа Маркеса; визначити філософсько – етичний смисл твору; з’ясувати витоки вчинків людей і значення віри в житті; на прикладі твору намагатися осягнути духовну сутність світу
Фольклорні балади про Робіна Гуда. Легенди про шляхетного розбійника – втілення мрії англійського народу про захисника

3680 2244.73Mb

невідомий
Бесіда з учнями. Як ви вважаєте, чи повинна література реагувати на історичні події? Яких саме творів чекав народ Англії у ХІІ ст. і чому? Ці твори мали одного автора чи були фольклорними? Як вони розповсюджувалися?
Формування характеру Деві у незвичайних обставинах. Необхідність боротьби до “останнього дюйма”

1780 1922.06Mb

невідомий
Життя – це боротьба. Людина завжди має долати якісь труднощі, щоб дійти до поставленої мети. Як відомо, за всіх часів перемагають сильні духом, цілеспрямовані особистості, котрі не бояться жодних перешкод
Франц Кафка. Своєрідність світобачення та його художнього втілення в оповіданні “ Перевтілення”

2817 1893.10Mb

Прокопчук Ірина
Світобачення Кафки - трагічне. Людина в цьому світі - самотня комаха, якій нічого чекати від когось допомоги. Світ навколо цієї людини - ворожий їй
Художнє відкриття „срібної доби” російської поезії. Розквіт філософської думки на межі XIX-XX ст.

733 163141.5Kb

Козаченко Г.Г.
Мета: Ознайомити учнів із феноменом „срібного століття” у російській поезії, пояснити причини його виникнення, продемонструвати розмаїття літературних напрямів, течій та шкіл; розвивати розуміння поетичної творчості у будь — яких її проявах
Художні течії і напрямки в літературі

818 178598.1Kb

Лісовецька Юлія
В Італії в перше ж повоєнне десятиліття проявили себе письменники, які писали про боротьбу з фашизмом, про історичний досвід народу. Незвичайною, дивовижною постаттю в громадському житті і літературі Італії 40-50-х років був Курціо Малапарте
Художня деталь і антитеза в оповіданнях А. П. Чехова

11948 221204.0Kb

невідомий
Антитеза – протиставлення явищ, характерів, почуттів, зовнішності. Художня деталь – виразна деталь у творі, яка має значне змістовне та ідейно-емоційне навантаження
Цвітіння сакури. Знайомство з творчістю Я. Кавабати

718 191150.5Kb

Матківська Г.Й.
МЕТА: Визначити національні особливості японської літератури, зокрема з творчістю Я. Кавабати, здатність сприймати незнайомі культурні феномени
Цінності дитинства та їх доля в дорослому житті

1911 20368.0Kb

Коваленко Л.М.
Мета: Поглиблювати вміння аналізу епічного тексту; Розвивати творчі здібності учнів засобами проблемно – пошукової роботи; Розвивати навички усного зв’язного мовлення,виразного читання
1-10 11-20 ... 481-490 491-500 501-510 511-520 521-530