Головна » Зарубіжна література

Назва презентації Автор Короткий зміст

Урок компаративного аналізу новел “Останній листок” О. Генрі та “Кленові листки” В. Стефаника

1492 1686.44Mb

невідомий
Які новели О. Генрі ви читали? Чи подобаються вам його твори ? Чим саме? Назвіть письменників, які були майстрами новели у світовій літературі
Урок позакласного читання. Василь Биков “Обеліск”

531 1431.81Mb

невідомий
Слово вчителя. Дуже часто, коли ми говоримо про війну, то згадуємо про подвиги, про воєнську славу, про відомих героїв. А як же ті, хто віддав своє життя на незначному рубежі, на “неголовній ділянці” фронту, чиє ім’я лише ввійшло в скупі повідомлення про загиблих?
Урок позакласного читання. Повість О. С. Пушкіна “Дубровський” (Розділи І-VI)

609 1512.07Mb

невідомий
Сьогодні ми починаємо читати незвичайний твір Пушкіна: в його основу лягли події і факти, що мали місце в Росії ХІХ ст., але описані під іншими іменами і назвами. За життя письменника цей твір так і не був надрукований (і ми зрозуміємо чому)
Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання твору на тему: “Що в житті людини найцінніше?” (за повістю Діккенса “Різдвяна пісня у прозі”)

1373 183703.0Kb

невідомий
Бесіда з учнями. Які цінності в житті ви вважаєте головними? Чи знаєте ви, які цінності у житті називають підробними, фальшивими? Які уроки ви винесли із повісті “Різдвяна пісня в прозі”?
Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання твору на тему: Геракл – улюблений герой давніх греків

950 146539.5Kb

невідомий
Подвиги Геракла були улюбленими темами античного мистецтва. Відома картина Помпео Батоні “Геркулес на роздоріжжі між Доброчесністю і Пороком”, що написана у 1765 р
Урок розвитку мовлення. Лист улюбленому літературному герою

1970 196616.0Kb

невідомий
Гра “Відгадай автора і назву книги”
Урок розвитку мовлення. Творча робота “Сьома планета”

608 184362.5Kb

невідомий
Підготовча бесіда “Обираємо героя”. Чому герої, що живуть на астероїдах, не мають імен? За яким принципом обирає своїх героїв Екзюпері?
Урок-подорож на острів Робінзона Крузо

899 1703.98Mb

Аркуша М.Г.
Мета: навчальна: навчити учнів характеризувати головного героя твору; формувати вміння систематизувати навчальний матеріал та аналізувати прочитане; розвиваюча: розвивати творчу уяву учнів, навички виразного читання, усного й писемного мовлення, логічного мислення
Усеперемагаючий голос кохання

1494 2086.97Mb

Криворучко О.В.
Мета і завдання: повторення відомостей про добу Відродження, ознайомлення з особливостями театру епохи Ренесансу; подальше формування комунікативних навичок, розвиток критичного мислення учнів, уміння аналізувати, співставляючи дії героїв
Уславлений Герою - уславлений у віках

953 1351.12Mb

Панова О.В.
Мета і задачі уроку: формувати пізнавальну і соціальну компетентність; навчати узагальнювати вивчене; розвивати навички аналізу і синтезу; формувати навички відповіді на запитання, логічне та образне мислення
1-10 11-20 ... 461-470 471-480 481-490 491-500 501-510 511-520 521-530