Головна » Геометрія

Назва презентації Автор Короткий зміст

Розв’язування трикутників. Прикладні задачі

2607 2531.58Mb

Мальгіна Н.К.
Мета. Навчити використовувати вміння розв’язувати трикутники для розв’язування прикладних задач; поглибити та розширити діапазон знань учнів з теми
Розробка уроку „Квадрат” із геометрії у 8-му класі

801 1593.34Mb

Пономаренко Т.В.
Мета уроку: Освітня: узагальнити та систематизувати знання, розширити уявлення учнів про квадрат; Розвиваюча: розвиток уяви, абстрактного та логічного мислення, розвиток зорової пам'яті, математично грамотної мови, розвивок та розширення кругозору
Розробка уроку „Розв’язування задач на знаходження площі трикутника” з геометрії в 9-му класі

5756 7241.21Mb

Олійник М.Я.
Мета уроку: Узагальнити та систематизувати знання, вміння і навички учнів з розв'язування задач на знаходження площі трикутника; розвивати вміння аналізувати, порівнювати, формувати проблему і пропонувати раціональні шляхи її розв'язання
Розробка уроку „Чотирикутники” з геометрії у 8-му класі

794 160116.5Kb

Яцина О.Г.
Дидактична мета: Узагальнити і систематизувати знання, уміння і навички, набуті учнями при вивченні теми «Чотирикутники» (протягом І чверті)
Розробка уроку «Задачі на зустрічний рух» із факультативного курсу «Розв’язуємо прикладні задачі» в 6-му класі

2343 302815.5Kb

Лаганович Н.Я.
Мета уроку: виробити в учнів уміння розв'язувати задачі на зустрічний рух; формувати в учнів загально навчальні вміння: культуру мовлення, чіткість і точність думки, критичність мислення, здатність відчувати красу ідеї, методу розв’язання задачі
Розробка уроку «Площа паралелограма» з геометрії у 8-му класі

1802 346506.9Kb

Степанова О.М.
Мета уроку: Сформулювати і довести теорему про площу паралелограма; вчити учнів застосовувати формулу площі паралелограма до розв’язування задач
Розробка уроку однієї задачі

915 2021.26Mb

Шакало Т.В.
Мета уроку: Навчальна: Систематизувати і узагальнити набуті знання учнів про трикутник і коло, навчати творчо застосовувати набуті знання і навички під час розв’язування конкретної задачі, вчити знаходити та застосовувати різні методи розв’язування задач
Розробка уроку узагальнення знань у 8 класі із теми „Паралелограми”

945 157736.0Kb

Висоцька А.М.
Мета Навчальна:узагальнити основні теоретичні знання про паралело­грам, прямокутник, ромб, квадрат, звернути увагу учнів на зв'язок між цими фігурами,повторювати основний теоретичний матеріал про пара­лелограм, ромб, прямокутник, квадрат
Симетрія

593 1631.28Mb

невідомий
В курсі вивчення математики та хімії немає окремо виділеної теми «Симетрія». Однак дане поняття зустрічається як у вищеназваних курсах, так і в фізиці, біології
Симетрія

1509 1553.16Mb

Масюк Оксана
"Симетрія" - слово грецького походження. Воно, як і слово "гармонія", означає відповідність, наявність певного порядку, закономірності в розташуванні частин
1-10 11-20 ... 171-180 181-190 191-200 201-210 211-220 ... 231-240 241-244