Головна » Молодші класи » Читання

Мета. Викликати інтерес до творчості В. Нестайка, розширити і поглибити їхні знання про письменника. Вчити стежити за логікою описуваних подій, орієнтуватися у тексті, формувати читацькі навички. Збагачувати словниковий запас учнів, формувати оцінні судження
Мета: поглибити знання учнів про історію українського народу; ознайомити учнів з деякими відомостями про раннє дитинство великого українського поета і художника; вчити аналізувати твір; виділяти в тексті головне; характеризувати головного героя твору
Мета. Вчити учнів знаходити в текстах описи, роздуми; формувати уміння аналізувати, узагальнювати, робити посильні висновки з прочитаного, побаченого
Мета : Формувати вміння аналізувати віршовані твори, удосконалювати навички виразного читання; збагачувати активний словник учнів; розвивати пізнавальні інтереси, цілеспрямованість
Задачі уроку: продовжити вивчати творчу спадщину В.О. Сухомлинського на прикладі оповідань «Важко бути людиною», «Красиві слова і красиве діло». Вчити учнів оцінювати вчинки головних героїв оповідань, наслідувати їх позитивні риси, прагнути до самовдосконалення
Мета. Ознайомити учнів із жанром літературної чарівної казки; навчити визначати дійових осіб; формувати вміння визначати головну думку твору; виховувати доброту, чуйність
Мета: навчати учнів виразно читати твори, розуміти зміст оповідань, розкривати основну думку; розвивати усне зв’язне мовлення, формувати вміння висловлювати власні думки з приводу прочитаного; виховувати любов до читання, краси слова, доброту, милосердя
Мета: Удосконалювати навички свідомого та виразного читання, уміння швидко орієнтуватися в тексті, порівнювати зміст різних творів, збагачувати словниковий запас учнів; розвивати мовлення, мислення
Мета: збагатити учнів науковими відомостями про бджіл, ознайомити з народними віруваннями, пов’язаними з цими комахами; розширювати і уточнювати знання учнів про творчість великого байкара Л.Глібова
Мета. Розширювати знання дітей про життєвий і творчий шлях Лесі Українки. Формувати вміння аналізувати віршовані твори, удосконалювати навички виразного читання віршів. Розвивати зв’язне мовлення учнів, уміти уважно слухати товаришів
1-10 11-20 ... 31-40 41-50 51-60 61-69