Головна » Молодші класи » Читання

Мета: збагатити знання учнів про творчість І. Франка; розвивати уміння виділяти у тексті головне, визначати головну думку твору; вчити дітей відшукувати в тексті влучні слова й вирази, які характеризують дійових осіб; виховувати почуття дружби, товариськості
Мета: розширити й поглибити знання учнів про видатну українську поетесу; розвивати вміння оцінювати вчинки персонажів, знаходити зображально-виражальні засоби опису героїв; виховувати інтерес до народної мудрості, бажання вчитися
Мета: удосконалювати техніку читання; виробляти навички чіткої й виразної вимови; вчити стежити за логікою описуваних подій, орієнтуватися у структурі тексту; виховувати любов до братів наших менших, повагу до сміливих людей
Мета: удосконалювати навички правильного і виразного читання, вміння працювати самостійно; розвивати читацькі навички; збагачувати словник учнів; формувати оцінні судження; прищеплювати любов до рідногослова, мови
Мета: перевірити вміння та знання учнів із вивченої теми; розвивати техніку читання, зв’язне мовлення; прищеплювати любов до рідного слова, мови
Мета: ознайомити дітей із творами (короткий огляд) даних тем, їхніми авторами, головними героями, їх захопленнями; удосконалювати навичкивиразного читання; викликати бажання до читання додаткової літератури за запропонованою тематикою
Мета: формувати вміння аналізувати віршовані твори; удосконалювати навички виразного читання; збагачувати активний словник учнів; виховувати почуття товариськості
Мета: вчити орієнтуватися у структурі тексту; формувати вміння визначати головну думку твору; давати характеристику головних дійових осіб, порівнювати вчинки і поведінку персонажів; розвивати зв’язне мовлення; виховувати віру у свої сили
Мета: формувати вміння сприймати зміст віршів; вдосконалювати навички виразного і правильного читання та навички літературного аналізу творів; викликати бажання обирати краще з літературних джерел для самовиховання
Мета: вдосконалювати уміння орієнтуватися у структурі тексту, аналізувати й виділяти головне у творі; формувати уміння робити висновки, висловлювати своє ставлення до прочитаного; розвивати зв’язне мовлення, техніку читання; виховувати бажання вчитися, працювати
1-10 11-20 21-30 31-40 41-50 51-60 61-69