Головна » 7 клас » Всесвітня історія

Очікувані результати: після уроку учнів знатимуть причини хрестових походів, хід подій та результати; продовжать формування навичок самостійної роботи з підручником і складання таблиць, орієнтуватимуться у хронології подій
Після цього уроку учні зможуть: розповідати про розвиток науки й освіти в період Середньовіччя; давати характеристику рівню освіти; називати причини поширення освіти; давати характеристику стану науки в середні віки
Після уроку учні вмітимуть: розрізняти романський та готичний стилі в архітектурі; пояснювати причини переходу від романського стилю до готичного; порівнювати архітектурні стилі; визначати літературні жанри, поширені в середні віки
Після цього уроку учні зможуть: давати самооцінку власним знанням з даної теми; визначити недоліки у знаннях та скоригувати їх
Після уроку учні: показуватимуть на карті територію Візантії; матимуть уявлення про історію Візантійської імперії; характеризуватимуть внутрішню та зовнішню політику Юстиніана;
Після уроку учні: показуватимуть на карті територію Арабського халіфату; матимуть уявлення про історію Арабського халіфату; знатимуть особливості життя арабів
Після уроку учні: показуватимуть на карті Скандинавські країни; познайомляться з особливостями життя північних народів; матимуть уявлення про духовне життя норманів, знатимуть про відкриття вікінгів
Після уроку учні: показуватимуть на карті Англію, її основні міста; матимуть уявлення про розвиток Англії у період Середньовіччя; розповідатимуть про реформи Генріха II Плантагенета; знатимуть про процес формування в Англії станової монархії.
Після уроку учні знатимуть: як відбувалося формування єдиної Французької держави; показуватимуть на карті домен французького короля, територію Франції; знатимуть про розвиток Франції у період Середньовіччя
Після уроку учні: знатимуть етапи створення Священної Римської імперії; матимуть уявлення про військові походи німецьких імператорів, Ганзенський союз; розповідатимуть про похід німецьких лицарів на Схід
1-10 11-20 21-30 31-34