Головна » 7 клас » Всесвітня історія

Після уроку учні: знатимуть причини Сторічної війни; матимуть уявлення про хід війни; знатимуть, як вплинула війна на Францію та Англію; даватимуть оцінку історичним діячам; показуватимуть на карті місця основних битв
Після уроку учні: розповідатимуть про виникнення італійських міст-комун; знатимуть етапи утворення Іспанської держави; показуватимуть на карті міста-держави Італії, Папську державу, Неа­політанське королівство та Іспанію
Мета: повторити та узагальнити матеріал з даної теми; розвивати вміння аналізувати та узагальнювати історичний матеріал, вчити робити нескладні висновки, виховувати повагу й розуміння до культур різних народів та віросповідань
Мета: перевірити рівень засвоєння учнями матеріалу теми
Після уроку учні: матимуть уявлення про історію Польщі та Чехії; розповідатимуть про війни слов’янських народів з Тевтонським орденом, гуситські війни; характеризуватимуть діяльності Яна Гуса та Яна Жижки; показуватимуть на карті Польщу, Чехію, місця основних подій
Після уроку учні: знатимуть про історію міст Північно-Cхідної Русі - Пскова та Новгорода, їхній вічовий устрій; показуватимуть на карті міста Псков, Новгород, Москву, Володимир; знатимуть про діяльність князів Юрія Долгорукого та Андрія Боголюбського
Після уроку учні: матимуть уявлення про виникнення і розвиток Московського князівства; даватимуть характеристику внутрішній та зовнішній політиці Івана III; знатимуть структуру державного управління
Після уроку учні: знатимуть про виникнення й розвиток імперії Османа; показуватимуть на карті кордони Османської держави, місця найважливіших подій; називатимуть країни, завойовані турками
Після уроку учні: знатимуть про виникнення й розвиток Делійського султанату; показуватимуть на карті кордони султанату; шляхи проникнення мусульман до Індії; даватимуть характеристику індійським кастам і варнам, управлінню дер­жавою.
Мета: з’ясувати характерні ознаки державного управління, соціальної структури суспільства Китайської держави, ознайомитися з досягненнями китайської культури; розвивати навички роботи з історичною картою
1-10 11-20 21-30 31-34