Головна » Алгебра |
Мета: Ознайомити учнів з властивістю рівняння, з методами рішення простих рівнянь; формувати вміння знаходити частини рівняння і застосовуючи основну властивість рівняння, їх розв’язувати Тип уроку: вивчення нового матеріалу Обладнання: мультимедійна дошка Хід уроку 1. Організаційний момент. 2. Вступне слово: Вчитель: - Сьогодні ми з вами перейдемо до вивчення нової теми « Рівняння», яку будемо вивчати протягом 8 уроків. Нам належить познайомитися з властивостями рівняння і навчитися їх розв’язувати, а також ми навчимося розв’язувати задачі за допомогою складання рівняння. Ви можете сказати, що ми вже давно вміємо розв'язувати рівняння і задачі. Але дайте відповідь мені на запитання: «Годинник завжди показують різний час або через кожні 12 годин час співпадає? »... Ось бачите, незважаючи на те, що годинник повторює значення чисел, час на місці не стоїть. Так саме і математика на місці не стоїть, а постійно вдосконалюється, вчені відкривають нові закони, доводять нові формули. Тому й ми з вами не будемо зупинятися на досягнутому, а спробуємо дізнатися щось нове. 3. Оголошення теми уроку, його мети та завдання: Вчитель: Сьогодні на уроці нам належить познайомитися з новим поняттям: частина рівняння; з'ясувати, якими властивістями володіє рівняння і навчитися розв’язувати їх, застосовуючи ці властивості. У математиці, як ви вже знаєте, всі теми важливі, тому ми повинні бути уважними і головне бути впевненими в собі. 4.Пояснення нового матеріалу. Вчитель: А ми теж з вами даремно час не витрачаємо. Допоможуть вивчати нам сьогодні новий матеріал герої мультфільму... Дана презентація допоможе учням розібратися в наступних питаннях: 1. Поняття лівої і правої частин рівняння. і потім, в ігровій формі перевірити, чи вірно засвоєний новий матеріал. 2. Вивчити та запам’ятати основну властивість рівняння Використовується метод «Я це вмію» (Учень використовує слова Я знаю, що..., тому... ) Якщо виникли труднощі при виконанні цього завдання, то можна отримати підказку. Вчитель: Йдучи до вас на заняття, я підібрала прислів'я. Але подивіться, хтось взяв і все переплутав. Ви мені допоможете розкласти все як треба? Ну, що ж, тоді в дорогу. (Усні вправи ( метод «Ланцюжок») Учням необхідно вибрати відповідь і записати на дошці відповідну літеру або склад). Вчитель: Подивіться уважно на дошку. Що ви бачите, прочитайте це прислів'я і поясніть, як ви його розумієте. Учень: На дошці записана прислів'я Сила розуму поступається. ( використовується метод Мікрофон) Я її розумію так, що справи потрібно вирішувати не силою, а розумом. Не кидатися, не розібравшись з кулаками в бійку, а подумати, як уникнути її, як мирним шляхом вирішити всі проблеми. Саме так вчинить розумна людина. Учитель: Так, захоплює людина не силою, а розумом. Я думаю, що ви приймете це до відома. І нехай під час перерви це прислів'я завжди буде з вами. І перш ніж щось зробити ви двічі подумаєте. А ми продовжуємо далі 3. Далі детально наводиться розв’язок рівняння. 5. Закріплення вивченого матеріалу Письмові вправи ( Використовується презентація слайд12-15 ). Діти повинні пояснювати як отримали результат, тому використовується прийом «Пресс». Учні використовують слова «Доданок... був у... частині, пишу у..., тому знак... ». 7. Підсумок уроку Учитель: Скажіть, чому ви сьогодні навчилися, чим займалися, що сподобалося, а що ні і чому? ( метод мікрофон) (Учні підводять підсумок уроку)
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |