Головна » Алгебра |
Мета: навчальна: удосконалювати вміння розв’язувати рівняння, використовуючи залежності між компонентами дій, формувати вміння розв’язувати рівняння, в яких невідоме число входить до буквенного виразу; розвивальна: формувати вміння застосовувати свої знання в нових ситуаціях; виховна: виховувати наполегливість, працелюбність. Навчально-методичне забезпечення: мультимедійна презентація Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань Форма уроку: Урок-казка.
Епіграф. Знання- це скарб, Йому ціни не зложеш. Визбируй же його Де тільки зможеш. О.Хайям.
Хід уроку: I. Перевірка домашнього завдання. II. Повідомлення теми і мети уроку. III. Розв ’язування вправ 1) В деякому царстві жив-був цар і була в нього донька- красуня царівна Оленка. Добре і щасливо жилося людям в царстві, аж поки не внадився злий змій, залітати: посіви спалювати, худобу і будівлі нищити. А одного разу лихий і підступний змій вкрав Оленку і поніс її за болота і ріки в гори, в країну “Рівнянь”. Зажурився цар і кинув клич по всьому царству про допомогу. І відізвались на цей клич найсильніші Котигорошко, Іван-Побиван, Кирило Кожум’яка. Вирішили вони подорожувати всі разом, звільнити Оленку і нехай вона дістанеться найсильнішому. Кожен зібрав своїх побратимів і вирішили перевірити готовність до походу. (Клас ділиться на три команди, кожна команда вибирає капітана) 2) Гра “Математичний волейбол” (по три питання до теми в кожній команді повторення теоретичного матеріалу)
І так, в дорогу ми готові, вирушаємо! Довго чи коротко їхали побратими і приїхали до болота. Стоїть край нього журавель. Попросили герої в нього допомоги, як перебратись на другий берег, а журавель і відповідає: “ Все лихий змій переплутав. Виправте помилки в перейдете болото.” Усні вправи. Чи є значення змінної коренем рівняння? 36:х-8=0 х=4
Успішно герої перебралися через болото і попрямували далі. Аж тут на їхньому шляху річка, а броду не видно. Побачили побратими ластівку, а вона їм і каже. Проти найменшого броду відповідь найменша, бо він неглибокий. Знайдіть його. ( у-371)+146=277(1) (127+х)-98=132(11) (289-а)-45=123(ІІІ) Брід знайдено. Рушаємо далі, перебравшись через річку.
Мандрують побратими. Вже й гору видно, аж на їх путі яма глибока, всередині темна і чорна. І ворона сидить край ями. “Як перебратись на той бік?”- спитали герої, а ворона їм і відповіла: “Треба згадати факти з однієї бувальщини, і тоді з’явиться через яму місток. У 1565 році поблизу міста Кемберліна була сильна гроза. На місці вирваних дерев жителі виявили глибокі ями, а в них речовину, тільки я забула її назву. Якщо правильно виконати завдання, то дізнаєтесь, що там було.” І. 1) а:2+35=39 4)58+2х=170 ІІ.2)у(58-27)=62 5)8х+2х-15=105 III.3)2х+3х=12 6)342-4х=270
Перебрались герої через яму і зупинились біля високої гори і зрозуміли, що це є царство змія. Піднялися вони вгору. Аж тут мури високі і з одного віконця. Оленку видно. Вона і розвідала їм, щоб пройти у володіння треба всім загартувати шаблі.
Самостійна робота (роз’язування рівнянь) Варіант 1 Варіант2 Середній рівень Середній рівень 435-х=441:21 272х=21*13 Достатній рівень Достатній рівень 420: (2х-4) =14 52-(4х+3)=1196 Високий рівень Високий рівень 750(Зх+7) -10=65 325: (6х-5)+12=25
Брама розкрилась, аж тут Змій зустрічає побратимів і трьома вогненними головами дише на них. Прийшов час самим героям побитись.
І. 450:(Зх+2х+х-4)=9 ІІ. (16+х+8х-5х):25=4 ІІІ. 32(6х-х-2х-27)=96
Змієві голови впали, вийшла Оленка, зустріла героїв Так хто виявився найсильнішим. (Капітани рахують жетони) Підсумок гри.
Задача: У парку росло 575 лип і беріз. Лип було в 4 рази більше, ніж беріз. Скільки беріз і лип? Як розв’язати цю задачу рівнянням ми вивчимо на наступному уроці. Домашнє завдання: №399(г, д); 401 (є) Додатково: 1)13х+12х+15=240 (14у-2у): 17-2=310
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |