Головна » Молодші класи » Математика

Додавання і віднімання круглих чисел

Мета: Повторити і закріпити знання учнів про нумерацію трицифрових чисел, вміння додавати і віднімати круглі числа, розв’язувати задачі на порівняння, зведення до одиниці; розвивати логічне мислення, пам’ять.

 Хід уроку

І. Організація класу
ІІ. Контроль, корекція та закріплення знань учнів.
1Вступна бесіда.
Традиційно в Україні збирання врожаю вінчається яскравими, багатими ярмарками.
 Землероби, народні умільці, крамарі виставляли й продавали кращі свої набутки.
Найбільш відомий є Сорочинський ярмарок.
Сьогодні на уроці ми побуваємо на такому ярмарку. Це ярмарок незвичайний,
тому робити покупки нам допоможуть» гроші”, які є в кожного учня – ЗНАННЯ.

2Усна лічба. (робота в парах)
І. ІІ.
16+5 21: 7
3+25 28: 4
24: 3 30 -9
20 :4 38-12

Переможці отримують півника. (Малюнок) 

3 Фронтальна робота.

А) Обчислення кругових прикладів.

 8 х 8+8 18:2+39 36:6+50 56:8+1 72:8+9

ІІІ.Розвиток математичних знань.
1Робота над задачами.
А) Складання задачі за малюнком.
Б) Аналіз умови задачі.
В) Запис розв’язування задачі.
Г) Задачі жарти.

2Самостійна робота. Робота в парах.
І. – Розв’язати задачу № 728, с. 121
} ВЗАЄМОПЕРЕВІРКА.
ІІ. – Розв’язати задачу № 729, с. 121

 Ф і з к у л ь т х в и л и н к а

ІУ. Повторення і закріплення вивченого матеріалу.

1Повторення нумерації трицифрових чисел.

А) Назвати числа 1 –го розряду; 3-го розряду; 2-го розряду.
(робота в парах), перевірка – фронтальна.

Б) Полічити десятками до 200. (фронтальна робота)

В) Показати число, в якому 3 сотні, 2 десятка, 1 одиниця; 52 десятки 4 одиниці;
40 десятків. (Робота з абаками).

2.Обчислити приклада. Робота в парах.

 Вставити число, щоб вийшла правильна відповідь.
І. ІІ.
170-(20+50) 180 -....=100
800-(500-200) 500 +....=550
130-30+50 600 - .... =540

ПО ЗАКІНЧЕННЮ РОБОТИ ОБМІНЯТИСЯ КАРТКАМИ, ВИКОНАТИ ЗАВДАННЯ, ЗРОБИТИ ВЗАЄМОПЕРЕВІРКУ.

3.Розв’язування рівнянь.

І. – Х – 15 = 32+16 ІІ. Х : 4 = 36

ВЗАЄМОПЕРЕВІРКА В ПАРАХ.

1. Повторення геометричного матеріалу.
А) Назвати многокутники, з яких складається поросятко.
Б) Скільки трикутників на даному малюнку.

У. Підсумок уроку.
- Що нового дізналися на уроці?
- Чим займалися, що відпрацьовували, що розвивали?

УРОК НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 1 клас

Тема: " Звуки [ т] [ т `]. Буква Тт.
Мета: Вчити правильно передавати звуки [т], [т`] буквою т.
- розвивати коло зору, артикуляційний апарат;
- збагачувати словниковий запас учнів;
- розвивати навички свідомого і виразного читання; мовлення учнів.
- виховувати спостережливість, любов до українського слова у культури
Обладнання: картини з друкованими та писаними літерами, картки для роботи
в парах, предметні малюнки, сюжетні малюнки, портрет
В.О.Сухомлинського.

 Хід уроку.

І. Організація класу.
Емоційний настрой
" Поділяємо сонце! Чур, на всіх!
Поділяємо дощик! Чур, на всіх!
Зиму білу, на всіх!
Усе на всіх!
Кожному дістанеться
І на потім залишиться!» 

ІІ. Підготовка до читання.
1. Робота над новою скоромовкою.

"Як пішли копати – забули лопати,
Узяли лопати – забули копати”.
(робота – фронтальна, парна )
- Діти, а зараз попрацюємо в парах. Поверніться один до одного і попрацюйте
над цією скоромовкою в парах. (І – слухають; ІІ - розказують - і навпаки).
ІТ – "Мікрофон” Ви всі знаєте, як актори, співаки виступають на сцені і працюють з
мікрофоном. Зараз ми з вами теж спробуємо попрацювати так.
Беремо "МІКРОФОН” в руки і починаємо говорити скоромовку чітко, як артисти.
"Мікрофон”
передаємо один одному.

2. Робота над складовими таблицями. (Робота в парах)

- Діти, ми з вами пограємо в гру "Учитель – учень”.
- Прочитаємо складові таблиці. Учитель(І) –уважно слухає свого товариша,
а ІІ (учень) –виразно читає склади, слова.
- Потім, поміняємось завданнями. Той хто був учителем, стане учнем.

ТАБЛИЦЯ І (учень) ТАБЛИЦЯ ІІ.(учитель).
Скла скло склу скли склі сква скво скву скви скві
Пра про пру при прі дра дро дру дри дрі
Вма вмо вму вми вмі нпа нпо нпу нпи нпі

 

3. Скласти звукову модель слів: ПІВЕНЬ ЮРТА.

 ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

- Діти, пригадайте, що нового ми дізналися на уроках читання?
- Які голосні звуки ви знаєте? (фронтальна робота, робота в парах)
- Пригадаймо алфавітні назви вивчених букв.
- Діти, яку букву ми вивчали на попередньому уроці? (Букву Р)
- Назвіть слова, по 3 слова на початку яких є звук [р].
(робота в парах).

Ф і з к у л ь т х в и л и н к а

ІУ. Вивчення нового матеріалу.
1. Оголошення, представлення теми та очікуваних навчальних результатів.

- Подивіться на дошку. Прочитайте те, що написано: " Туристи”.
- Які асоціації викликають у вас ця це слово? (Мандрівники)
- Отже, про кого ми сьогодні з вами будемо говорити?
- ІТ Метод "ПЕРЕДБАЧЕННЯ”
- Чого цей урок навчить кожного з нас?
Приймаються всі думки.

 Доносити зміст Прогнозувати розвиток
прочитаного шляхом подій у творі
виразного читання

 ЦЕЙ УРОК
Працювати в парах, мене навчить визначити своє ставлення
в групах, спілкуватися до існування людей різних
зі своїми товаришами життєвих позицій 

1. Робота за підручником "Буквар” (с. 64)
А)Читання тексту вчителем.
Б)Робота над змістом.
a. Як звали дітей, які були туристами? (Роман, Руслан, Арсен)
b. Хто із них футболіст?
c. Хто – гімнасти?
d. А хто акробати?
 

2. Робота в парах. Читання тексту в режимі "Учитель – учень”.

2. Складання тексту-міркування " Я – мандрівник”.

3. Робота над текстом по розвитку навичок швидкого читання за методикою В.Зайцева.
А) Читання на замітку;
Б) Читання в ритмі (багато разове повторення з нарощуванням темпі читання);
В) Читання уривка в темпі скоромовки;
Г) Виразне читання разом з учителем.
Д) Читання "Ланцюжком”
Є) Читання парами.

4. Самозамір техніки читання.
А)Діти, а зараз проведемо самозамір. У кожного з вас є щоденник
читача, де ви записуєте свої показники в читанні.
Б)Напишіть дату проведення уроку, поставте риску і запишіть кількість
слів яку ви зараз прочитали.
А)Порівняйте ці показники з минулими. Ви досягли мети навчитися читати швидко,
правильно, виразно? Якщо "ДА” , то – МОЛОДЦІ!
У. Підсумок уроку.
- Над чим ми сьогодні працювали науроці?
- Взаємооцінювання.
- Само оцінювання.
- Чи досягли ми своєї мети навчитися читати швидко, правильно, виразно?


Переглядів: 86 | Теги: додавання і віднімання

Схожі уроки:
Всього коментарів: 0
avatar