Головна » 6 клас » Українська мова

Мета: ознайомити учнів із вимогами до написання твору-опису в науковому стилі; на основі загального уявлення про структуру, зміст, мовні особливості описів; розвивати мовленнєво-комунікативні вміння складати твори-описи приміщень на основі особистих вражень у науковому стилі
Мета: ознайомити учнів з простими і складними словами, єднальними голосними о, е, які з’єднують частини складних слів, правилами написання складних слів разом і через дефіс; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити складні слова у текстах
Мета: поглибити знання учнів про складноскорочені слова, ознайомити їх з правилами написання; формувати вміння й навички правильно писати складноскорочені слова; розвивати творчі вміння використовувати складноскорочені слова при побудові власних висловлювань
Мета: повторити основні правила правопису слів з пів-; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити слова з поданими орфограмами в текстах; зміцнити навички словотвірного аналізу самостійних частин мови
Мета: оцінити рівень навчальних досягнень шестикласників з розділу «Словотвір. Орфографія», з’ясувати можливі недоліки в ході опанування мовною теорією; удосконалити вміння логічно мислити, порівнювати, узагальнювати, робити висновки
Мета: повторити й поглибити знання учнів про іменник як частину мови, сприяти зміцненню навичок визначення морфологічних ознак іменників; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити іменники в текстах, визначати їх роль у реченнях
Мета: розширити знання учнів про іменник як частину мови, сприяти зміцненню навичок визначати іменники — назви істот і неістот, розрізняти власні та загальні назви; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити власні й загальні назви у текстах
Мета: повторити і поглибити знання учнів про іменник як частину мови, про вживання великої літери та лапок у власних назвах, сприяти зміцненню навичок визначення морфологічних ознак іменників; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити іменники в текстах
Мета: удосконалювати мовленнєво-мислительні вміння усвідомлювати тему й основну думку, логіку викладу, тип і стиль мовлення, запам’ятовувати послідовність викладу матеріалу
Мета: удосконалювати мовленнєво-мислительні вміння усвідомлювати тему й основну думку, логіку викладу, тип і стиль мовлення, запам’ятовувати конкретні факти, послідовність викладу матеріалу
1-10 11-20 21-30 31-40 41-50 51-60 61-70 71-74