Головна » 6 клас » Українська мова |
Мета: сформувати в учнів поняття про розряди займенників за значенням; удосконалювати загальнопізнавальні вміння визначати розряди займенників за значенням, аналізувати висловлювання щодо ролі в них займенників |
Мета: ознайомити учнів з особливостями побудови замітки типу роздуму (структурою, мовними особливостями); удосконалити мовленнєво-комунікативні вміння здійснювати стилістичний аналіз заміток такого типу, сприймати й усно відтворювати висловлювання |
Мета: ознайомити шестикласників з відносними й питальними займенниками, їх значенням, морфологічними ознаками, синтаксичною роллю в реченні тощо; удосконалювати загальнопізнавальні вміння знаходити займенники цих розрядів у тексті |
Мета: ознайомити шестикласників із заперечними й неозначеними займенниками, їх значенням, морфологічними ознаками, синтаксичною роллю в реченні тощо; удосконалювати загальнопізнавальні вміння знаходити займенники цих розрядів у тексті |
Мета: удосконалювати загальнопізнавальні вміння утворювати неозначені й заперечні займенники, правильно їх відмінювати, аналізувати речення й тексти щодо стилістичної ролі в них заперечних і неозначених займенників |
Мета: навчити шестикласників оцінювати діалогічне мовлення щодо його змісту, мовного оформлення, відповідності ситуації спілкування; удосконалити мовленнєво-комунікативні вміння складати й розігрувати діалоги (орієнтовно 7–8 реплік для двох учнів) |
Мета: ознайомити шестикласників із присвійними, вказівними й означальними займенниками, їх значенням, морфологічними ознаками, синтаксичною роллю в реченні тощо; удосконалювати загальнопізнавальні вміння знаходити займенники цих розрядів у тексті |
Мета: узагальнити й систематизувати теоретичний матеріал з розділу «Займенник», сформувати цілісну систему особистих знань шестикласників з теми, структурувати вивчений теоретичний матеріал шляхом здійснення морфологічного розбору займенників |
Мета: оцінити рівень навчальних досягнень шестикласників з розділу «Займенник, його відмінювання й правопис»; перевірити знання й уміння, необхідні для правильного використання займенників у мовленні; удосконалити навички розпізнавати мовні явища |
Мета: узагальнити й систематизувати знання шестикласників з лексикології; удосконалити вміння й навички працювати над визначенням лексичного значення слів, збагаченням словникового запасу; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу |