Головна » Зарубіжна література

Назва презентації Автор Короткий зміст

Астрід Анна Емілія Ліндгрен – відома шведська казкарка

825 17213.68Mb

Титенко О.М.
Астрід Анна Емілія Ліндгрен (швед. Astrid Anna Emilia Lindgren, дівоче прізвище Ерікссон, швед. Ericsson; 14 листопада 1907, Віммербю, Швеція — 28 січня 2002, Стокгольм, Швеція) — шведська дитяча письменниця, чиї книги перекладені більш ніж 85 мовами та видані більше ніж у 100 країнах
Астрід Емілія Ліндгрен (1907-2002) «Брати Лев’яче Серце»

1306 208387.0Kb

Клишевська А.І.
Мета: ознайомити з основними відомостями про життя і творчість письменниці, популярністю її творів у різних країнах; розвивати вміння визначати жанрові ознаки казки, повісті, в прочитаному творі; вміння аналізувати риси характерів героїв у життєвих випробуваннях
Астрід Ліндгрен. „Пеппі Довга панчоха”. Таємниці щасливого дитинства

4757 2981.33Mb

Гончарук А.В.
Мета уроку: познайомити учнів з особистістю шведської дитячої письменниці Астрід Ліндгрен, зацікавити її творчістю; допомогти осягнути своєрідний зміст казки "Пеппі Довгапанчоха”; формувати читацьку компетентність, розвивати мовлення
Ахматова Анна Андріївна

552 1641.91Mb

невідомий
Ахматова Анна Андріївна (Горенко) — російська поетеса, родом з України, представниця акмеїзму. Лауреат міжнародної літературної премії «Етна-Таорміна».Почесний доктор літератури Оксфордськог університету
АХМАТОВА, Анна Андріївна (1889 — 1966)

643 160828.0Kb

Левіна Дарія
Ахматова у своїй витонченій, сповненій стриманої щирості ліриці з лише їй притаманною інтонацією відобразила надзвичайно широкий діапазон людських почуттів і переживань
Байка вчить, як у світі треба жить

1041 18943.5Kb

Гулик Л.В.
Мета уроку: Перевірити знання учнів з вивченої теми, вчити застосовувати теорію на практиці, співставляти, аналізувати байки Езопа, Федра, Крилова; вдосконалювати навички виразного читання байок
Байка у світовій літературі. Езоп - давньогрецький байкар, основоположник жанру байки

1677 193815.0Kb

Сухоставська С.О.
Мета уроку: дати поняття про байку,алегорію, сатиру, мораль, розкрити характерні ознаки байки, презентувати найвідоміших байкарів; розвивати логічне мислення, розвивати творчі здібності; виховувати інтерес до байки та на їх прикладах – моральні якості людини
Байка як жанр літератури та її особливості. „В Езопа вчіться, добрі люди”

1427 196134.5Kb

Кишковська Т.Л.
Мета: дати учням поняття про байку як літературний жанр; добитися опанування ними літературознавчих понять ( байка, алегорія тощо); ознайомити з особистістю Езопа та його творчістю; формувати вміння і навички аналізу художнього тексту
Байка як жанр літератури та її особливості. Езоп (VI ст. до н. е.)

1481 22774.0Kb

Яценко Л.О.
Мета: ознайомити учнів з розвитком жанру байки у світовій літературі, розкрити особливості побудови байки, допомогти засвоїти значення термінів „байка”, „мораль”, „алегорія”, „езопова мова”; ознайомити з творчістю давньогрецького байкаря Езопа
Байки. Аналіз байки «Вовк та Ягня» Езопа

1549 216239.9Kb

Коваленко О.А.
Цілі: 1. Визначення байки. 2. Особливості байки. 3. План аналізу байок. 4. Аналіз байки «Вовк та Ягня» Езопа
1-10 11-20 21-30 31-40 41-50 51-60 ... 511-520 521-530