Головна » Молодші класи » Природознавство

Мета: Продовжувати формувати поняття про охорону природи в Україні; формувати навички самостійної роботи з підручником. Розвивати творче, логічне мислення учнів, увагу, уяву, зв’язне мовлення
Мета: узагальнити знання учнів про Сонце, воду, повітря, їх властивості та значення для рослин, тварин та людей. Розвивати навички спостереження за навколишнім середовищем
Мета проекту: Формувати уявлення про цінність та значення води у житті людини, про шляхи її забруднення та способи охорони від забруднень
Мета: Формувати уявлення про кругообіг води в природі; формувати уявлення про перетворення води з одного стану в інший ( з рідкого в газоподібний, з газоподібного в рідкий, з рідкого в твердий, з твердого в рідкий)
Мета проекту: сприяти формуванню у учнів життєвих навичок, що сприяють фізичному здоров’ю (навичок раціонального харчування ) через засвоєння лікувального значення рослинних чаїв
Мета проекту: сприяти формуванню у учнів життєвих навичок, що сприяють фізичному здоров’ю (навичок раціонального харчування) через засвоєння властивостей лікарських рослин рідного краю та їх застосування
Мета.Розширити знання дітей про життя тварин навесні , допомогти усвідомити, яку користь приносять птахи, повторити правила поведінки в природі, сприяти розвитку спостережливості, виховувати бажання оберігати тварин
МЕТА. Сформувати в учнів уявлення про різноманітність рослинного світу, вчити розподіляти рослини на три групи: дерева, кущі, трави; розкрити цінності рослин для людини; навчати розпізнавати рослини, порівнювати, робити висновки; розвивати спостережливість, увагу
Мета уроку: узагальнити знання дітей про погоду, знання про погоду рідного краю, знайомити учнів з утворенням хмар, вітру, збагатити уявлення про опади, указати на значення прогнозу погоди для людини
Мета: розширити знання учнів про різноманітність природи; форму­вати уявлення про живу та неживу природу, про перетворювальну діяль­ність людини; розвивати вміння групувати предмети за певними ознаками (належить, не належить до природи)
1-10 11-20 21-30 31-40 41-50 51-52