Головна » Молодші класи » Природознавство

Поділ природних угруповань визначають умови довкілля, тобто температура, освітленість, вологість, тип ґрунту. У кожному угрупованні переважають ті живі організми, які найкраще пристосовані до місцевих умов
Мета. Продовжити формувати. поняття "гори"; розкрити залежність природи гір від їхньої висоти; ознайомити учнів з характерними особливостями Карпатських гір, географічним положенням, кліматом, рослинним і тваринним світом, корисними копалинами, працею людей
Мета: Формувати уявлення про особливості розмноження комах, риб, земноводних, плазунів, птахів, звірів; Поглибити знання учнів про турботу тварин про своє потомство
Мета: Ознайомити дітей із природою рідного міста та його околиць в різні пори року. Розкрити роль природи у місті; ознайомити з рослинами, які найчастіше використовують для міського озеленення
Мета проекту: допомогти дітям визначити головне, розібратися в темі, стимулювати інтерес до дослідницької роботи, вчити їх працювати з науково-пізнавальною літературою, співпрацювати з однолітками, вчити виступати перед аудиторією
Мета: Розвивати знання дітей про взаємозв'язок людини з природою. Вчити берегти і примножувати природні багатства. Виховувати любов до природи
Мета: Розширити знання учнів про тварин, які живуть поруч із людиною; розвивати уміння спостерігати за тваринами, описувати зовнішній вигляд тварин найближчого оточення, доглядати за ними
Мета: Ознайомити учнів з основними істотними ознаками звірів; збагатити знання новими відомостями про живлення звірів; виховувати любов до рідного краю
МЕТА: Розширити і закріпити знання учнів про птахів, їхню поведінку і спосіб життя, про роль і місце у природі, про значення у житті людини; поглибити знання учнів про зимуючих птахів нашої місцевості, про екологічні зв’язки між ними та навколишнім середовищем
Мета. Дати поняття «особистість»; показати, що кожна людина унікальна й оригінальна; допомогти учням знайти в собі те, що відрізняє її від інших; сприяти розвитку вміння бачити в собі Людину, творця самої себе; виховувати дбайливе ставлення до власного життя
1-10 11-20 21-30 31-40 41-50 51-52