Головна » 6 клас » Світова література

Мета: ознайомити з додатковими матеріалами, необхідними для написання твору; вчити писати твір на задану тему; розвивати зв’язне мовлення; виховувати повагу до творчої праці
Мета: поглибити знання міфології давніх греків, перевірити розуміння міфів «Деметра і Персефона», «Нарцис», «Дедал та Ікар»,«Орфей і Еврідіка»; вчити працювати в команді; розвиватиувагу; виявляти міжпредметний і міжлітературний зв’язки
Мета: підсумувати вивчене з теми «Міф і література»; перевірити рівень засвоєння навчального матеріалу в ігровій формі; повторити й узагальнити вивчене з теми; розвивати пам’ять, увагу, кмітливість; прищеплювати інтерес до міфів народів світу
Мета: повідомити про особливості байки як літературного жанру, пригадати імена і твори відомих байкарів; ознайомити з відомостями про Езопа — першого байкаря, з байками «Вовк і Ягня», «Крук і Лисиця», «Мурашка і Цикада»
Мета: повторити відомості про байку, алегорію, езопову мову, ознайомити з фактами біографії Ж. де Лафонтена; працювати над виразним читанням байки «Зачумлені звірі», визначати тему та ідею твору; виховувати терпіння та поважне ставлення до людини
Мета: зацікавити учнів біографією байкаря І. Крилова; працювати над виразним читанням байок; розвивати навички аналізу літературного твору, уміння зіставляти байки Езопа і Крилова; виховувати прагнення до високих моральних цінностей
Мета: ознайомити учнів з історією створення байки «Квартет»; працювати над створенням партитури вірша; удосконалювати навички виразного читання байки; розвивати вміння визначати завдання читця, навички аналізу прочитаного твору
Мета: працювати над виразним читанням віршів; учити інсценувати байку, працювати в групі; розвивати в учнів акторські здібності; виховувати інтерес до театру
Мета: повторити поняття з теорії літератури, зміст прочитаних байок, підсумувати вивчене, перевірити рівень знань за темою «Байка у світовій літературі»; розвивати творчі здібності; виховувати прагнення до високих ідеалів
Мета: зацікавити учнів біографією і творчістю А. Чехова, ознайомити з новими термінами та змістом оповідання «Товстий тонкий»; розвивати уміння уважного і вдумливого читання; визначати тему й ідею твору
1-10 11-20 21-30 31-40 ... 61-70 71-71