Головна » 6 клас » Світова література

Мета: закріпити знання учнями термінів із теорії літератури; працювати над виразним читанням; учити аналізувати прочитаний текст, складати схеми; розвивати логічне мислення, усне мовлення; виховувати прагнення до самовдосконалення
Мета: продовжити роботу над виразним читанням за особами; визначити жанр літературного твору, його тему та ідею; вчити характеризувати героїв оповідання, розмірковувати над його назвою; розвивати усне мовлення; виховувати неприйняття хамелеонства як соціального явища
Мета: ознайомити учнів з поняттями «антитеза», «художня деталь»,учити знаходити їх приклади в оповіданнях «Товстий і тонкий», «Хамелеон»; розвивати уважне ставлення до слова; виховувати високі моральні цінності
Мета: зацікавити біографією і творчістю Ч. Діккенса; ознайомити з історією створення повісті, з особливостями «різдвяних» оповідань; вчити аналізувати прочитане; розвивати допитливість, уміння слухати й виступати з власним повідомленням
Мета: простежити шлях Скруджа Різдвяної ночі, зробити висновки про причини деградації особистості героя; спостерігати за змінами у поведінці та характері Скруджа
Мета: з’ясувати функцію фантастичних елементів у повісті, зробити висновки про щасливий фінал як особливість «різдвяного» оповідання; визначити особливості композиції твору; розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення; виховувати високі моральні якості
Мета: вчити писати твір-роздум, складати план до твору; розвивати зв’язне мовлення; виховувати повагу до справжніх життєвих цінностей
Мета: ознайомити учнів із біографією М. Гоголя й повістю «Ніч перед Різдвом»; повідомити про історію створення повісті, учити характеризувати героїв, порівнювати твори «Ніч перед Різдвом» і «Різдвяну пісню в прозі»; розвивати уважність, уміння логічно мислити
Мета: підсумувати одержані знання за темою «Людина та її моральневдосконалення», здійснити контроль знань за цією темою; розвивати увагу, творчі здібності; виховувати прагнення досягтивисокого рівня знань
Мета: вчити писати листа улюбленому літературному герою, висловлювати власну точку зору щодо інших творів; розвивати зв’язне мовлення; виховувати інтерес і повагу до вибору героїв однокласниками
1-10 11-20 21-30 31-40 41-50 ... 61-70 71-71