Головна » 11 клас

Мета: повторити знання про ступені порівняння прикметників і прислівників, удосконалити навички доцільного їх використання; закріпити знання про складні прикметники та навички їх правопису; розвивати мовленнєву гнучкість; виховувати інтерес до читання
Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів про особливості публіцистичного стилю мовлення, удосконалювати вміння й навички письмово стисло переказувати текст публіцистичного стилю мовлення за самостійно складеним планом
Мета: повторити основні відомості про форми прикметників; розвивати вміння правильно й комунікативно доцільно висловлювати власні думки за допомогою різних форм прикметників, розуміти їх емоційно-експресивне значення
Мета: повторити й поглибити знання про займенники і їх роль у тексті, закріпити навички правопису цієї частини мови; розвивати соціокультурні навички; виховувати уважне ставлення до багатств української мови та культури
Мета: перевірити вміння й навички письмово переказувати прослуханий текст за самостійно побудованим складним планом, висловлювати власне ставлення до подій, героїв, їхніх учинків, редагувати написане з урахуванням вимог до мовлення
Мета: поглибити, закріпити та узагальнити знання, уміння та навички учнів із стилістичної граматики; розвивати пошукову активність, мовленнєву творчість; виховувати естетичні смаки
Мета: закріпити, узагальнити і систематизувати знання, вміння і навички з теми уроку; вдосконалити пунктуаційну грамотність учнів; розвивати гнучкість логічного мислення та культуру мовлення; виховувати шанобливе ставлення до старшого покоління
Мета: оцінити рівень навчальних досягнень одинадцятикласників зі стилістики мови та культури мовлення; з’ясувати можливі недоліки в ході опанування мовною теорією; оцінити рівень орфографічної грамотності учнів
Мета: повторити види простих речень та ознайомити з відтінками їх значень; розвивати вміння правильно й комунікативно доцільно висловлювати власні думки за допомогою різних видів простих речень; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріал
Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів про діалогічне мовлення, різновиди діалогів, удосконалювати вміння й навички складати відповідно до запропонованої ситуації діалог-обмін думками і враженнями; розвивати комунікативно-мовленнєві вміння
1-10 11-20 21-30 31-40 41-50 51-60 61-70 ... 291-300 301-306