Головна » Молодші класи » Виховні заходи

Чарівна країна Дружби

Мета:розширити і поглибити поняття дружби; виховувати в учнів звичку уважно ставитися до товаришів; сприяти створенню дружнього дитячого колективу, виховувати чемне ставлення учнів одне до одного.

Обладнання:мультимедійна презентація,мікрофон,сцена прибрана для інсценізації казки.

Хід заняття:

Ведуча:

Зичимо гарного доброго дня!

Раді вітати гостей  в нашім залі!

І побажати вам хоче добра,

Хай оминають вас біди й печалі!

 

Учні виконують пісню  «Ми всі бажаєм вам добра»

 

Ведуча:

За горами,за лісами

Є країна неземна…

Тут випробувань багато,

Ця країна чарівна.

Хто пройде  усі дороги,

Хто знайде усі стежки,

Той найбільший скарб людини

З нами може відзнайти.

Як  назвемо ми країну?

Відгадайте,дітки,враз

Хто загадку відгадає,

Зразу ж руку піднімає!

Загадка

Вона всім нам дорога,

Вона жити помага.

Коли вона у тебе є,

Життя радісним стає.

Разом можна все зробити,

Тож без неї не прожити.

(Дружба)

-Ми сьогодні вирушаємо у мандрівку країною Дружби.

 

Інтерактивна вправа « Мікрофон»

- Що таке «дружба»? Як ви розумієте це слово?

 

Відповіді дітей.

Дружба – це  коли люди дружать між собою, підтримують один одного у біді і в радості, разом проводять час, це коли разом весело і цікаво.

Ведуча:

Хоч ви ще маленькі, проте вже розумієте що таке дружба.

У кого з вас є справжній друг? Чудово !

Я впевнена, що ви знаєте про свого друга все, його характер, його звички, про його вчинки. 

Щоб нам мандрівка наша була веселою, проведемо розминку.

 

Гра-розминка «Це мій кращий друг і я!»

Якщо відповідь про вас,

Промовляєм хором враз:

«Це мій кращий друг і я»

Якщо ні-то мовчимо

 і тихенько сидимо.

А тепер давайте грати – треба вам відповідати.

Рано – вранці хто піднявся?

А хто сонечку всміхався?

Хто веселий і бадьорий кожен день іде до школи?

Хто з вас працею своєю прикрашає дім і клас?

Хто приходить зранку в клас із запізненням на час?

 Хто  уміє берегти ручки, зошити й книжки?

А хто граючи в футбол у вікно заб’є нам гол?

Хто веселу вдачу має і усім допомагає?

 

 Відповіли ви чудово,

Вирушаємо в дорогу.

 

Ведуча:

-Та ,погляньте, перед нами закриті ворота у країну дружби. 

По секрету вам скажу,кожен замок відкриється, якщо ми підберемо правильний ключик. Ключик- це слово, яке характеризує справжнього друга.

Інтерактивна вправа «Мозкова атака»

Діти називають якості характеру, ключики відкривають замки.

(доброзичливий,чемний,толерантний,стриманий,добрий,чесний,вір

ний, справедливий,надійний, сміливий)

-Ми виконали завдання.

Двері у країну Дружби відкриваються.

У цій країні жителі вміють дружити. Здогадайтеся, хто ще живе у країні Дружби?

 Технологія  «Незакінчені речення»

 «Хто з ким дружить?»

Зелений крокодил Гена та …….(Чебурашка)

Срібляста рибка та …………(жабка)

Дюймовочка та ………..(ластівка)

Котик та……..(Півник)

Карлсон та …….(Малюк)

 

Гра   «Референдум дружби»

У країні Дружби існують свої закони,яких потрібно дотримуватися. Записані вони у документі - Конституції Дружби.  Та хто це бігає довкола ? Це ж мишенята, які не вміють дружити. Вони знову щось придумали-підклали зайві сторінки у Конституцію. Наше завдання- визначити, які сторінки зайві. Будемо голосувати оплесками.

Прийом «Лови помилку»

Закони

Один за всіх,і всі за одного.

Обманюй друга, коли тобі це вигідно.

Розділи з другом і радість, і смуток.

Підтримай друга у біді.

Свого друга ображай,обзивай та кусай.

Бережи друга , не ображай,не обзивай його.

Поступайтеся один одному.

Будь з другом чесним та відвертим.

 

Ведуча:

-Всі ви дітки молодці!Ми прийняли справжній закон у країні Дружби.

 

Якщо дружить увесь клас,

Успіх буде повсякчас,

Все нам легко удається,

Весело усім живеться.

 

Ведуча:

У країні Дружби є місто Поетичне.

Тут нас зустрічають наші учні, які знають вірші про дружбу.

 

1 учень

Дружба, дружба над усе,

Дружба радість нам несе.

Дружба всім нам дорога,

Дружба жити помага.

Якщо друг у тебе є,

Життя радісним стає.

Разом можна все зробити,

Тож без друга не прожити.

2учень  

Дружать хлопчики й дівчатка. 

В лісі дружать всі звірятка. 

Дружать ріки і струмки, 

Дружать гори і горбки. 

3учень

Дружать стежки й дороги. 

Колоски дружать у полі. 

Пташенята у гнізді, 

Дружать риби у воді. 

4учень

 Хмарки дружать в небесах,

І дерева у садках.

Сонце дружить з усіма,

І для всіх воно сія.

5учень.

І дорослі дружать, й діти.

Як нам цьому не радіти?

Де в сім'ї любов і ласка.

Там панує мир і щастя.

6 учень

Я признаюсь вам відверто,

Що боюся злющих псів. 

Тільки раз на мого друга 

Пес кудлатий налетів.

Мав він зуби, як у вовка 

Знай підстрибує, гаса. 

Та не думаючи довго, 

Кинувсь я на того пса.

 Його вдарив раз і в друге 

Не боявся я тоді. 

Бо хіба ж покинеш друга, 

Якщо друг твій у біді! 

7-й учень.

 Міцна дружба переможе

І тривоги, і хворобу.

Що одному не під силу,

Те гуртом ми зробим сміло.

 

Ведуча:

-Із міста Поетичного ми мандруємо і містечко Пісенне.

Пісня нас усіх єднає,

Ми про дружбу заспіваєм.

Виконання «Пісні про дружбу»

 

Ведуча:

Поки ми співали, над містечком з’явилися хмаринки.

 А ви знаєте,що дружба робить чудеса?

 Якщо ми зараз знайдемо хмаринки,які дружать між собою, то ви побачите справжні чудеса!

Робота у групах

Об’єднуємо  прислів’я  на хмаринках

Немає друга-шукай, а знайдеш- тримай.

Дерево міцне корінням, а людина-друзями.

Старий друг краще нових двох.   

 

Ось і чудеса. Пішов справжній сніг!!!!!  А де сніг- там і свято! Ми чекаємо на Новорічні свята. А яке ж свято без новорічної ялинки?

Гра «Прикрась ялинку».

Правила гри:

Дві команди справа та зліва від ялинки передаючи іграшки один одному прикрашають ялинку.  Іграшки створені руками дітей.

Ведуча:

-Кожен з вас передає частинку добра, тепла своїми долоньками. І тільки зігріта нашою дружбою ялиночка засяє.

Запалюємо ялинку Дружби.

 

Ведуча:

Коли світить ялинка- починається справжня казка. Ми всі чекаємо на неї, любимо її.  Ми читали багато казок, але зараз,я хочу щоб ви пригадали казку «Рукавичка».

-Чи були звірята дружними? По чому це видно?

-А ось наші учні спражні казкарі-чарівники, вони придумали свою казку про рукавичку. Давайте ми її подивимося, і скажемо, чи дружні звірята у нашій казці?

 

Інсценізація казки «Рукавичка» на наш лад.

Автор.

Якось зимової пори

Коли сніги упали,

Занесло всі кругом двори,

 Старий дідусь з Дружком своїм

До лісу почвалали.

 

Дідусь.

Дивись,Дружок,

Як гарно скрізь,

Усе зима прибрала.

Все загорнула,замела,

Про всіх вона подбала.

 

Дружок.

 Гав,гав.І справді гарно тут,

Сніжинки,наче в казці,

І іній сріблом на гілках
Лише замерз я в лапи.

 

 

Дідусь.

Так,так,додому нам пора,

Поки не світять ще зірниці,

У руки теж я дуже змерз,
Тому одягну рукавиці.
 

Автор. Пішов дідусь,побіг  Дружок,

Мороз  ще більше злиться.

Ледь-ледь прикинута сніжком

На стежці рукавиця.

Ну, а мишка сіроманка,

Недалеко що жила,

 По доріжці в нірку бігла,

Й рукавичку ту знайшла.

 

Мишка. Щось лежить тут біля нірки,

Ні пробігти, ні пройти,

О, яка чудова хатка,

Кращої вже не знайти.
Тук, тук! Хто в цій хатці, хто живе?

Може приймеш і мене?

Ой, ніхто не йде на стук?

Певне, буду жити тут.

Автор.

Тільки мишка в ній сховалась,

До роботи лише взялась,

Трішки в хатці підмести,

Стало в двері щось скрести.

 

Жабка.

Ква-ква-ква.Скре-ке-ке.
Певно хатка в лісі це.

А гарненька, чепурненька.

Хто в цій хатці, хто живе?

Може прийме і мене?

 

Мишка.Ось, проходь,тут будеш жити
Будем разом ми дружити,

Будем  як одна сім’я

(Подає лапку)

 

Жабка. Жабка я.

 

Автор. Сірий зайчик з лісу вибіг,

На хатинку задививсь,

Важко сірому без житла,

Сів зайчисько, зажуривсь.

 

Зайчик.

Мерзнуть вушка,довгі лапки,

Сірий вовк мене страшить,

Попрошусь я до хатинки,

Може буду в ній я жить?

Хто в цій хатці? Хто живе?

Може прийме і мене?

 

Мишка.

Ось, заходь,тут будеш жити,

Будем разом ми дружити:

Будем ,як одна сім’я-

Мишка, Жабка.

 

Зайчик.

Зайчик я.

 

 

 

Автор.

Лиш закрились двері хатки,

Де не взявсь кабан-іклан,

Що під дубом на поляні

Завжди жолуді шукав.

 

 

Кабан.

Змерз я дуже, тай стомився,

Певно,чаю б я напився.
Смачно пахне в цій хатині,

Побуваю у гостині.

Хто в цій хатці, хто живе?

Може, приймеш і мене?

 

 

Жабка.

Ось,заходь,тут будеш жити,

Разом будемо дружити:

Мишка, Жабка, Зайчик,

 

 

Кабан:

Ну а я,кабанчик.

 

Автор:

Сипле з неба вже сніжок,

Місяці грає у ріжок,

По доріжці йдуть лисички,

Дві подружки, дві сестрички.

 

Лиска:

Розгулялась завірюха,

І морози вже тріщать,

Пошукати треба місце,

Де негоду переждать.

 

Лиска2:

Ой, щось світиться,підем,

Там негоду переждем,

Тук,тук, пустіть у свою хатку,

Замерзають у нас лапки.

 

 

Зайчик:

Ось,заходь,тут будеш жити,

Разом будемо дружити:

Мишка, Жабка, Зайчик,

Ще наш друг Кабанчик.

 

 

Автор:

Тут із лісу біг Ведмідь,

Бачить хатка.

 

Ведмідь:

Ой, впустіть!

Дуже змерз у лапи я,

Хоч і жде мене сім’я,

Та погрітись хочу я.

Я вас тут не потісню,

Лиш погріюсь, та й піду.

 

Лиска 2:

Ой, мала у нас хатина,

Де ж ти влізешся до нас
Ти хоч боком,хоч півбоком

Розвалиш її ураз!!!

 

Ведмідь:

Не надовго я, впустіть!

Та від холоду спасіть!

 

Лиска 1:

Що робити?Все даремно!

Ти ж не вмістишся сюди!!!

 

 

Лиска 2:

Друзі! Є одна ідея!

Щоб не трапилось біди

Пропоную запросити

Архітектора сюди.

 

Автор:

Всі погодились звірята,

Стали думати й гадать
Хто ж найкращий в лісі майстер?

В кого думку запитать?

Виходить бобер.

Бобер:

Я-ваш вірний друг Бобер,

Архітектор,інженер,

Я для вас попрацював,

І проект намалював.

Нумо хатку будувати,

Нумо дружно працювати,

Рукавичку взяли-раз!!!

Дружно й весело у нас!!!

 

Автор:

Звірі гарно працювали,

Вийшов в них чудовий дім.

Позбиралися звірята

І живуть тихенько в нім.

Всі навчилися звірята,

Дружбу щиру цінувати,

Всі у злагоді живуть,

І гостей до себе звуть.


Переглядів: 121 | Теги: Дружба

Схожі уроки:
Всього коментарів: 0
avatar