Головна » Молодші класи » Українська мова

Мета. Дати уявлення про питальне речення, формувати навички інтону­вання та вміння ставити логічний наголос у питальних реченнях, удосконалювати вміння розрізняти речення за метою висловлювання,розвивати зв'язне мовлення учнів
Мета: розширити уявлення учнів про речення, ознайомити зі спонукальними реченнями, їх характерними ознаками, формами спонукання, розділовими знаками в кінці спонукальних речень; формувати самостійність у роботі; збагачувати словниковий запас
Мета: Удосконалювати вміння та навички учнів розрізняти дієслова теперішнього, минулого і майбутнього часів; розвивати інтелектуальні здібності учнів, уяву, мислення, пам’яті, мовлення учнів, вміння послідовно висловлювати свої думки
Чому вербові гілочки називають котиками? (вони сіренькі, пухнасті, м’якенькі)
1. Серед споріднених спільнокореневих слів знайди зайве слово: а) гора, узгір’я, гірка, горе, гірський; б) мішок, мішечок, мішати, мішковина, мішковий; в) живий, жити, жнива, життя, життєвий
Завдання. Протягом уроку працювати над даною темою, вивчати поняття про текст, його структуру, засоби зв’язку між складовими частинами
Мета: Закріплювати вміння виділяти слова назви-предметів серед інших слів та в тексті. Ознайомити учнів з поняттям «крилатий вислів»
Мета. Повторити і поглибити знання учнів про слова, які є назвами предметів; удосконалювати вміння розпізнавати ці слова серед інших слів: закріплювати навички написання слів з великої букви. Розвивати вміння вживати у мовленні слова, що є назвами предметів
Мета. Узагальнити знання учнів про приголосні звуки, розвивати навички звукового аналізу, зв”язне мовлення учнів, виховувати екологічну культуру
Мета: сформувати уявлення учнів про школу як країну знань, розширити кругозір учнів про рідну Україну, про народну символіку та державні символи, викликати інтерес до пізнання своєї Батьківщини, її просторів, розвивати почуття патріотизму
1-10 11-20 ... 31-40 41-50 51-60 61-67