Головна » Молодші класи » Математика

Засвоєння таблиці множення на числа 2

Мета.  Вправляти учнів у засвоєнні таблиці множення числа 2, вчити розв’язувати задачі на множення; розвивати навички самостійної роботи,  викликати інтерес до вивчення математики.

Обладнання. Таблиці для усного рахунку «Квіточка», «Телевізор», схеми  скороченого запису задач, індивідуальні картки, малюнки.

Тип уроку. Урок-конкурс

 

                      ХІД УРОКУ

  1. Організація класу до уроку.

   6 учнів сидять за окремими партами – це учасники гри, решту учнів класу поділені на 2 групи.

  Пояснення правил гри.

 

2. Проведення гри.

 

 Математична розминка

а) Хвилинка каліграфії

    Написання цифри 2.

б) Назвати результати множення числа 2 за таблицею «Квіточка».

 

КОНКУРС  «ЗНАЙОМСТВО»

 

1. Написати якнайбільше прикладів на додавання і віднімання з відповіддю 25 за 1 хвилину.(правильна відповідь – пів бала)

У той час учні у групах працюють за вправами підручника.

 

  1. Математичний диктант

 

2*6-5, 2*8+14, 2*9-7, 2*7+23, 2*4-8,

2*3+45, 2*5+67, 2*2-4,2*4+19.

 

  1. Гра «Вчитель»

   Виписати приклади, в яких допущено

помилки  : 2*9=11, 6+23=29,2*7=13,

                   23-5=19, 2*8=16, 2*4=8,

                   45-8=38, 2*3=8, 2*5=10.

Оцінювання: правильна відповідь-1 бал,

      1 бал-за швидкість.

КОНКУРС «УЛЮБЛЕНА ТЕМА»

 

На дошці прикріплено 6 карточок із задачами. Учасники вибирають будь-яку і розв’язують її ( по порядку, згідно кількості одержаних балів.)  -  4 бали.

 

 1.  Над річкою літало  2 ластівки, 3  горобці і 6 метеликів. Скільки літало пташок?

2.   5 гномів стояло вряд. Білосніжка вибрала третього. Скільки гномів залишилося?

3.   По вилиці ходили гуси. Всього у них 20 лапок. Скільки було гусей?

4.  Мама дала Сашкові 7 абрикосів, 4 сливи і 1 цукерку. Скільки фруктів одержав Сашко?

5.  Скільки треба поличок, щоб скласти окремо 2 квадрати і 1 трикутник?

6.  Горіло 6 свічок. Дві з них погасло. Скільки свічок залишилося?

 

КОНКУРС «КОНТРОЛЬНА РОБОТА»

(за окремими картками).Решту учнів – вправа 610.     8 балів

 

Порівняти

2*6  10         2+2+2+2+2+2+2+2  16

2*4  12         2+2+2+2  2*4

 

ЗАДАЧА

6 дітей одержали по 2 яблука і 5 груш

Скільки всього фруктів одержали діти?

 

Замінити множення додаванням і обчислити

47*2=     54*2=    35*2=   4*2=   36*22=

 

КОНКУРС «ЗАГАДКА»

37+4-31=       45+15-59=

52-3-48=        32-12+18=

90-20-64=     100-95-4=

(Відповідь до приклада відповідає порядковій  букві алфавіту)

Решту учнів працюють у парах –вправа 611, 612, 613.

 .

ПІВФІНАЛ

За 10 хвилин розв’язати три задачі за скороченим записом (кожна задача -5 балів)

 

1 ящ. - 22 кг

 2 ящ. - ? на 12 кг  більше       ?

 

Було – 100 зош.

Списали – 32 зош. і 27 зош. 

Залишилося - ?

 

Було - 100 пас.

Вийшло – 54 пас .

Зайшло – 31 пас.

Стало - ? 

 

Решту учнів – вправа 615.

 

ФІНАЛ (бліц турнір)

 4 учнів, які набрали меншу кількість балів нагороджуються саморобними годинниками і залишають гру.

2 учні, що залишилися відповідають на запитання:

  • Як називаються числа при додаванні?
  • 45-9=
  • Як називаються числа при множенні?
  • Скільки сірників потрібно, щоб скласти 2 трикутники?
  • 92-9=
  • 2*4=
  • Як знайти невідоме зменшуване?
  • До якого числа додати 18, щоб отримати 18?
  • Скільки залишиться вареників, якщо з тарілки з’їсти все?
  • Як називається людина, яка дала більше правильних відповідей?

Переможець нагороджується саморобною медаллю, а учасник 2 – грамотою.


Переглядів: 41 | Теги: таблиця множення

Схожі уроки:
Всього коментарів: 0
avatar