Головна » Молодші класи » Математика

Вправи на засвоєння таблиці множення числа 8. Розпізнавання многокутників

Мета. Удосконалювати уміння учнів розв’язувати задачі на зведення до одиниці. Закріплювати знання учнями таблиці множення числа 8. Виробляти уміння розпізнавати многокутники серед інших фігур. Поглибити знання учнів про кругообіг води у природі. Розвивати мислення, пам’ять, увагу, пізнавальний інтерес. 

Обладнання: ПК, проектор, екран, підручник М. Богдановича «Математика, 3 клас». 

Хід уроку 
І. Організація класу до уроку. 
Продзвенів уже дзвінок, 
Починаємо урок математики. 

ІІ. Мотивація пізнавальної діяльності. 
- Сьогодні на урок я запросила гостя. Ось він уже іде. /Слайд 2/ 
- Здогадались, чия це пісенька лунає? 
- А от і сам Капітошка. /Слайд 2/ 
- Звідки він прийшов до нас? 
- Де можна побачити такі краплинки? 

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. 
- Капітошка запрошує нас у мандрівку. Подорожуючи з ним, ми розв’язуватимемо задачі на зведення до одиниці, будемо обчислювати вирази, застосовуючи табличку множення числа 8. 

ІV. Робота над темою уроку. 
1. Математичний диктант. 
- Спустившись із хмаринки, Капітошка потрапив у струмок. /Слайд 3/ У нас це буде числовий струмок. 
- Завдання: записати результати. 
8*4, 8*8, 8*7, 8*3, 8*6, 8*5, 8*9, 8*2 
Взаємоперевірка ( 32, 64, 56, 24, 48, 40, 72, 16) /Слайд 4/ 

2. Колові приклади. 
- Маленькі струмочки впадають у річку. /Слайд 5/ Інколи у річці трапляється вир – колові рухи води в результаті зіткнення двох течій, при обтіканні виступів берега. /Слайд 6/ Діаметр лунки може сягати від кількох сантиметрів /Слайд 7/ до кількох кілометрів /Слайд 8/. 
- Ми дістались такого виру. Обчислимо колові приклади № 345, с. 53. /Слайд 10/ 

3. Робота у парах. 
- З поверхонь річок, морів та океанів вода випаровується. 
- Що відбувається далі? Водяна пара піднімається вгору. 
- Попрацюємо у парах. /Слайд 12/ Вставте пропущені числа (№341) 
- Перевіримо роботу /Слайд 13/ 
18:3=6 6·7=42 
6·5=30 14:7=2 
20:5=4 8·6=48 

4. Розв’язування рівнянь. 
- У що перетворюється водяна пара високо вгорі? /У крапельки води, з яких утворюються хмари./ /Слайд 15/ 
- Розв’яжемо рівняння 
х*6=36 – для дівчаток, 7*х=21 – для хлопчиків. /Слайд 16/ 

5. Фізкультхвилинка (рухи під мелодію пісеньки Капітошки) 

6. Усні обчислення. Каліграфічна хвилинка. 
- Хмарки так танцювали,що пролились на землю дрібним дощиком. /Слайд 19/ 
- Обчислимо ланцюжки прикладів. Нехай хмарки полиють кожну квіточку. Результати запишемо каліграфічно. /Слайди 20-29/
8·9-32:5= 8 
49:7+17:4=6 
21+42:7+9=18 
16:4·8-17=15 
8·8+16-24=56 
- Знайдіть серед записаних чисел зайве. (15) Чому? ( Воно непарне) 

7. Розв’язування задач. 
- Дощик сприяє росту рослин і дозріванню урожаю. Давайте розв’яжемо задачу про урожай слив. 
- Колективне розв’язування задачі 343. /Слайд 31/ 

8. Робота з геометричним матеріалом за № 347. 
- Після дощику з’явилась райдуга. Веселка кинула свої кольори і зафарбувала фігури. Назвіть зображені геометричні фігури. /Слайд 35/ 
- Які фігури є многокутниками? 
- Якщо ми правильно відповіли на запитання, на місці фігур нам відкриються слова. /Слайд 36/ Складіть із них речення. 
- Без води нема життя. /Слайд 37/ Чи погоджуєтесь ви із цим висловом? 

V. Домашнє завдання /Слайд 39/ 
С. 54, №348, 349. 

VІ. Підсумок уроку /Слайд 40/ 
- Чого навчились? 
- Що найбільше сподобалось? 
- Яке завдання виконували з найбільшою насолодою? 
- У чому виникали труднощі? 
- Висновки.


Переглядів: 45 | Теги: таблиця множення

Схожі уроки:
Всього коментарів: 0
avatar