Головна » Молодші класи » Години спілкування

Мета: сприяти активному засвоєнню учнями понять «довіра», «співпраця», «друг», «дружба»; виробити в учнів почуття відповідальності у ставленні одне до одного; створити атмосферу довіри між учнями; формувати почуття довіри у стосунках між ровесниками, однокласниками
Мета: розширити й поглибити поняття учнів про здоров’я і нездоров’я; сформувати уявлення про те, що здоров’я значною мірою залежить від них самих; роз’яснити учням, чому держава повинна опікуватися їхнім здоров’ям
Мета: допомогти учням усвідомити важливість однієї з основних потреб людини — у зручному житлі; ознайомити їх із професією будівельника та різними видами будівель; дати учням можливість самим намалювати будинок майбутнього; розвивати в учнів уміння обстоювати свої права
Мета: продовжувати формувати у дітей власне «Я»; виховувати гуманну, творчу, соціально активну особистість, здатну бережно ставитися до всього, що її оточує
Мета: виховувати в учнів бажання добре вчитися, здобувати міцні знання, розвивати свій талант, здібності для того, щоб бути освіченою людиною і давати користь іншим людям та державі; розвивати в них інтерес до традицій своєї школи, почуття гордості за її успіхи
Мета: поглибити й поширити поняття учнів про ввічливість; показати необхідність виконання правил культурної поведінки й спілкування
Мета: продовжити знайомство учнів із правовими поняттями; довести, що треба вміти користуватися правами і виконувати обов’язки
Мета: надати учасникам тренінгу інформацію про здоров’я, здоровий спосіб життя та фактори, що впливають на здоров’я; сформувати бачення та усвідомлення учасниками власних пріоритетних цінностей, необхідних для повноцінного життя
Мета: формувати в учнів поняття про вчинок і наслідок; учити думати про наслідки своїх вчинків; розвивати вміння оцінювати свої вчинки і приймати рішення, співвідносити свої дії з діями інших; виховувати в учнів здатність протидіяти
Мета: розвивати в учнів природжене відчуття справед-ливості; допомогти їм зрозуміти, що від справедливості виграє кожний; з’ясувати з учнями сутність поняття «бути справедливим»
1-10 11-20 21-30 31-36