Головна » 9 клас » Географія |
Мета: охарактеризувати галузеву структуру тваринництва, його кормову базу; дати поняття про зональну спеціалізацію сільського господарства, про приміські сільськогосподарські райони; удосконалювати навички аналізу статистичних даних щодо сільськогосподарського виробництва |
Мета: дати характеристику аграрних реформ в Україні; повторити й систематизувати матеріал про сільське господарство України; розвивати навички порівняння та узагальнення, аналізу та синтезу матеріалу |
Рівень І
1. Яка структура сільського господарства?
2. Якими видами діяльності займаються тваринництво і рослинництво? |
Мета: характеризувати роль транспорту в розвитку господарства країни та в міжнародних перевезеннях; дати поняття «види транспорту», «транспортна система»; визначити рівень забезпеченості різних районів України транспортними магістралями |
Мета: охарактеризувати залізничний та автомобільний транспорт, його роль у перевезенні вантажів; дати поняття «залізничні вузли»; визначити географію залізничного й автомобільного транспорту, їх недоліки та переваги; навчити показувати на карті найважливіші автомагістралі |
Мета: охарактеризувати морський та річковий транспорт, повітряний та трубопровідний, їхню роль у перевезенні вантажів; дати поняття «каботаж», «порт»; визначити географію цих видів транспорту, значення повітряного, водного та трубопровідного транспорту в міждержавних перевезеннях |
Мета: дати поняття «міжнародні транспортні коридори» та з’ясувати їх значення для економіки України й міжнародних перевезень; повторити й систематизувати матеріал про транспортну систему України; розвивати навички порівняння та узагальнення |
Мета: дати характеристику галузей соціальної інфраструктури; обґрунтовувати їхнє значення для розвитку господарства, підвищення рівня життя людей; характеризувати рівень розвитку галузей; розвивати навички порівняння розвитку соціальної інфраструктури |
Мета: ознайомити з поняттями «світове господарство», «міжнародний поділ праці», «світова торгівля»; охарактеризувати форми міжнародного співробітництва; визначити обсяги та структуру зовнішньоекономічних зв’язків; розвивати навички аналізу та співставлення фактів |
Мета: охарактеризувати міжнародну торгівлю як одну з головних форм міжнародного співробітництва; визначати фактори, що впливають на динаміку та структуру міжнародної торгівлі; дати поняття «імпорт», «експорт», «сальдо торговельного балансу» |