Головна » 9 клас » Географія

Рівень І 1. Яка кількість населення України? 2. Що називають національним складом?
Мета: дати визначення понять «господарство», «національний господарський комплекс», «спеціалізація», «кооперування», «територіальний поділ праці»; охарактеризувати типи підпри­ємств за формами власності; розвивати навички аналізу
Мета: дати визначення понять «галузь», «міжгалузевий комп­лекс»; ознайомити з поняттям «інфраструктура», її видами; дати характеристику розвитку ринкової інфраструктури в Україні, сучасній організації виробництва; розвивати навички аналізу
Мета: визначити складові економічного потенціалу країни, показники соціально-економічного розвитку, показники якості життя; дати визначення понять «валовий національний продукт», «національний дохід»
Мета: дати визначення поняття «промисловість»; охарактеризувати зміни галузевої структури промисловості; обґрунтувати роль і значення промисловості в господарстві України; розвивати навички складання та аналізу галузевої структури промисловості
Рівень І 1. Що називають економікою? 2. Що називають галуззю господарства?
Мета: охарактеризувати склад, особливості розвитку і роз­міщення галузей паливної промисловості в цілому і конкретно кам’яновугільної, значення галузі в господарстві України; розви­вати навички аналізу статистичного матеріалу, навички роботи з контурною картою
Мета: охарактеризувати склад, особливості розвитку і розмі­щення галузей паливної промисловості (нафтової, газової), зна­чення цих підгалузей у господарстві України; розвивати навички аналізу статистичного матеріалу, навички роботи з контурною картою
Мета: охарактеризувати структуру електроенергетики, її зна­чення, основні типи електростанцій та найважливіші ЛЕП; дати поняття про традиційні та нетрадиційні джерела електроенергії та типи електростанцій; розвивати навички аналізу секторних діаграм
Мета: дати характеристику галузі (значення, склад металургійної промисловості і типи підприємств, що працюють у галузі, територіальна структура); пояснити чинники розміщення різних типів підприємств; удосконалювати навички роботи з картами
1-10 11-20 21-30 31-40 41-50 51-54