Головна » 9 клас » Географія |
Мета: дати характеристику інтеграції України у світове господарство; визначити вплив процесів глобалізації на господарство України; познайомити з міжнародними організаціями, до яких входить Україна; розвивати навички аналізу та синтезу світової інтеграції |
Мета: повторити, систематизувати матеріал про транспорт, соціальну сферу та зовнішні економічні зв’язки України; розвивати навички порівняння та узагальнення, аналізу та синтезу матеріалу, вміння обстоювати свою точку зору; виховувати аналітичний підхід |
Рівень І
1. Яке значення транспорту в економіці України?
2. Назвіть основні види транспорту |
Мета: дати поняття «економічний район» та його суттєві ознаки; охарактеризувати передумови територіального поділу України; ознайомити з мережею економічних районів України, критеріями їх виділення; охарактеризувати Донецький економічний район |
Мета: дати характеристику Придніпровського економічного району; розвивати навички роботи зі схематичним зображенням економічного району; виявляти взаємозв’язки між складовими господарського комплексу району |
Мета: дати характеристику Північно-Східного економічного району; розвивати навички роботи зі складання схематичного зображення економічного району; виявляти взаємозв’язки між складовими господарського комплексу району |
Мета: дати характеристику Подільського та Причорноморського районів; розвивати навички порівняння складових господарського комплексу районів; виявляти взаємозв’язки між складовими господарського комплексу району; виховувати географічну культуру |
Мета: дати характеристику Столичного району; розвивати навички складання картосхеми транспорту та зовнішніх зв’язків; виявляти взаємозв’язки між складовими господарського комплексу району; виховувати цікавість до нових знань |
Мета: продовжити вивчення життєвого шляху та досягнень знаменитих земляків, причин, що призвели до їх відкриттів на благо своєї землі та наслідків цих відкриттів; вчитися працювати у групі – збирати,обробляти та узагальнювати інформацію |
Мета: Систематизувати знання про видатних людей краю, топонімічні особливості у назвах населених пунктів, річок, інших географічних об’єктів; створити презентацію «Видатні люди краю», та «Ці загадкові назви»; виховувати комунікативність у роботі в групах |