Головна » 9 клас |
Після уроку учні зможуть:
• характеризувати соціально-економічну політику якобінців;
• аналізувати суспільно-політичне життя Франції після Термідоріанського перевороту |
Після цього уроку учні зможуть:
• пояснювати суть бонапартизму, політики континентальної блокади, причини краху наполеонівської імперії |
Після цього уроку учні зможуть:
• пояснювати характер, спрямованість і наслідки рішень Віденського конгресу;
• характеризувати політичні розбіжності держав — учасниць Віденського конгресу |
Після цього уроку учні зможуть:
• характеризувати основні ознаки економічного життя країн Великої Британії в 1815–1847 рр.; переходу Британії до політики вільної торгівлі |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• досліджувати політичний розвиток Франції у 20–40-і рр. ХІХ ст. |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• характеризувати економічне та політичне становище Росії після Віденського конгресу |
Після цього уроку учні зможуть:
• показувати на карті держави, охоплені революційні подіями 1848–1849 рр., основні осередки революційного руху та районі селянських повстань |
Відзначте ім’я французького письменника і філософа епохи Просвітництва, якому належать слова: «Якби Бога не було, то його слід було б вигадати» |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• показувати на карті території Пруссії, Північнонімецького союзу, Австрії |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• показувати на карті італійські держави;
• називати райони, охоплені повстаннями з вимогами об’єднати Італію |