Головна » 9 клас

Після уроку учні зможуть: • характеризувати соціально-економічну політику якобінців; • аналізувати суспільно-політичне життя Франції після Термідоріанського перевороту
Після цього уроку учні зможуть: • пояснювати суть бонапартизму, політики континентальної блокади, причини краху наполеонівської імперії
Після цього уроку учні зможуть: • пояснювати характер, спрямованість і наслідки рішень Віденського конгресу; • характеризувати політичні розбіжності держав — учасниць Віденського конгресу
Після цього уроку учні зможуть: • характеризувати основні ознаки економічного життя країн Великої Британії в 1815–1847 рр.; переходу Британії до політики вільної торгівлі
Після цього уроку учні зможуть: • встановлювати хронологічну послідовність подій; • досліджувати політичний розвиток Франції у 20–40-і рр. ХІХ ст.
Після цього уроку учні зможуть: • встановлювати хронологічну послідовність подій; • характеризувати економічне та політичне становище Росії після Віденського конгресу
Після цього уроку учні зможуть: • показувати на карті держави, охоплені революційні подіями 1848–1849 рр., основні осередки революційного руху та районі селянських повстань
Відзначте ім’я французького письменника і філософа епохи Просвітництва, якому належать слова: «Якби Бога не було, то його слід було б вигадати»
Після цього уроку учні зможуть: • встановлювати хронологічну послідовність подій; • показувати на карті території Пруссії, Північнонімецького союзу, Австрії
Після цього уроку учні зможуть: • встановлювати хронологічну послідовність подій; • показувати на карті італійські держави; • називати райони, охоплені повстаннями з вимогами об’єднати Італію
1-10 11-20 ... 421-430 431-440 441-450 451-460 461-465