Головна » 9 клас |
Мета: навчити учнів розв’язувати задачі, аналізувати фізичний зміст та грамотно їх оформлювати |
Мета: установити зв’язок між силою струму, напругою та опором провідника, показати об’єктивний характер закону Ома, розвивати логічне мислення учнів, вміння аналізувати |
Мета: сформувати експериментальні навички учнів, виховувати акуратність під час проведення експериментів, розвивати логічне мислення та вміння робити висновки з експерименту |
Мета: сформувати експериментальні навички учнів, виховувати акуратність під час проведення експериментів, розвивати логічне мислення та вміння робити висновки з експерименту |
Мета: навчити учнів розв’язувати задачі, аналізувати фізичний зміст та грамотно їх оформлювати |
Мета: ознайомити учнів з паралельним та послідовним з’єднанням провідників; їх закономірностями, які існують у колах з цими з’єднаннями; удосконалювати навички учнів у складанні електричних кіл та користуванні вимірювальними приладами |
Мета: удосконалити навички учнів у розрахунку електричних кіл; розвивати логічне мислення учнів, показати практичну значущість отриманихзнань |
Мета: сформувати експериментальні навички учнів, виховувати акуратність під час проведення експериментів, розвивати логічне мислення та вміння робити висновки з експерименту |
Мета: сформувати експериментальні навички учнів, виховувати акуратність під час проведення експериментів, розвивати логічне мислення та вміння робити висновки з експерименту |
Мета: сформувати знання учнів про роботу й потужність електричного струму; ознайомити з законом Джоуля–Ленца; вдосконалити навички складання електричних кіл; показати практичну значущість отриманих знань |