Головна » 6 клас

Учні беруть контурну карту України розміром 25–20 см, розрізають її на одинакові прямокутники, перемішують їх і пробують відновити в потрібному порядку. Роблять це по черзі. Гру потрібно проводити швидко
Мета: поглиблення і розширення географічних знань, формування предметної компетентності школярів; розвиток творчих здібностей учнів, їхньої здатності до групової та самостійної роботи; формування культури спілкування, вміння аргументовано доводити власну думку
Мета: викликати зацікавлення до вивчення географії та англійської мови шляхом ознайомлення зі звичаями та культурою країни; формувати пізнавальні інтереси школярів та сприяти їх естетичному та духовному становленню, розвитку допитливості та інтелекту
Мета: повторити знання з курсу «Географія України», розвивати компетентність та пізнавальний інтерес учнів засобами гри; учити застосовувати свої знання в певних ситуаціях, працювати в групах; формувати риси толерантності; виховувати любов до Батьківщини
Мета: продовжувати ознайомлювати учнів із поняттям «образотворче мистецтво», композицією як основним засобом організації площини картини; «динамічною композицією» як засобом передавання напруження
Мета: продовжувати ознайомлювати учнів із поняттям «образотворче мистецтво», композицією як основним засобом організації площини картини; «симетричною композицією» як засобом передавання спокою та величі
Мета: продовжувати ознайомлювати учнів із поняттям «образотворче мистецтво»; композицією як основним засобом організації площини картини; «асиметричною композицією» як засобом передавання почуттів; формувати в дітей уміння сприймати
Мета: закріплювати розуміння учнями поняття «композиція»; продовжувати надавати знання про лінійну перспективу як засіб передавання простору; формувати образне, логічне, просторове мислення; розвивати в дітей комбінаторні здібності
Мета: закріплювати розуміння учнями поняття «композиція»; продовжувати ознайомлювати із засобами відтворення предметів на площині; надавати початкові відомості про системи вимірювання та пропорції; формувати образне, логічне, просторове мислення
Мета: продовжувати надавати учням відомості про передавання форми предметів на площині; розглядати схеми лінійної перспективи для малювання площинних форм (форм, що складаються з площин), що знаходяться у різному положенні щодо лінії горизонту
1-10 11-20 ... 311-320 321-330 331-340 341-350 351-360 ... 371-380 381-381