Головна » 6 клас

Мета: продовжувати надавати учням відомості про графіку як вид образотворчого мистецтва; розглядати засоби виразності графічного ображення; ознайомлювати з техніками штрихування; розвивати навички та вміння дітей працювати графічними матеріалами
Мета: продовжувати надавати учням відомості про передавання форми предметів на площині; розглядати схеми лінійної перспективи для малювання фігур обертання, що знаходяться у різному положенні щодо лінії горизонту; ознайомлювати з технікою побудови форми
Мета: продовжувати надавати учням відомості про передавання форми предметів на площині; розглядати схеми лінійної перспективи для малювання площинних форм зі значною кількістю кутів, що знаходяться у різному положенні щодо лінії горизонту
Мета: продовжувати надавати учням відомості про передавання форми предметів на площині; розглядати схеми розподілу світла на різноманітних геометричних формах; продовжувати ознайомлювати з технікою тонування геометричних форм
Мета: закріплювати знання учнів про передавання форми предметів на площині; відпрацьовувати техніку передавання розподілення світла на різноманітних геометричних формах; продовжувати ознайомлювати з технікою тонування геометричних форм
Мета: навчати учнів малювання з натури; продовжувати ознайомлювати учнів із натюрмортом як жанром образотворчого мистецтва; закріплювати поняття: «ескіз», «замальовка», «начерк»; розвивати в дітей комбінаторні здібності
Мета: продовжувати ознайомлювати учнів із засобами організації композиції, Поняттям «рівновага»; засобами утворення композиційної івноваги; поглиблювати знання учнів про композицію, закріплювати а розширювати розуміння поняття «засоби виразності у композиції»
Мета: продовжувати ознайомлювати учнів з основами композиції, закріплювати поняття про симетричну, динамічну та три частинну композицію; розвивати в дітей комбінаторні здібності, образне, логічне, просторове мислення
Мета: продовжувати ознайомлювати учнів із засобами передавання настрою в образотворчому мистецтві; закріплювати навички роботи з фарбами; формувати в дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати співвідношення кольорів
Мета: продовжувати ознайомлювати учнів з основами композиції, поняттями «точка зору», «композиційний центр», «поле зору», «зоровий центр»; розвивати в дітей комбінаторні здібності, образне, логічне, просторове мислення
1-10 11-20 ... 321-330 331-340 341-350 351-360 361-370 371-380 381-381