Головна » 5 клас

Мета: познайомити учнів з боротьбою українського народу в тилу ворога; показати значення й роль боротьби партизанських загонів проти загарбників; дати уявлення про діяльність воїнів УПА ; охарактеризувати етапи визволення України
Мета: з’ясувати, коли і як остаточно сформувалась територія України; дати уявлення про умови життя населення у роки повоєнної відбудови, про те, хто такі шістдесятники; сприяти усвідомленню учнями, що аварія на Чорнобильській АЕС стала однією з найбільших трагедій України мирного часу
Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів за темою «Україна в ХІХ –ХХ ст.»; визначити рівень засвоєння учнями навчального матеріалу, згадати основні події, поняття теми
Мета: познайомити учнів з основними подіями в У країні від часу проголошення незалежності; учні мають показувати на карті територію України після відновлення незалежності у 1991 р., робити власні висновки щодо історичних подій
Мета: розкрити провідну роль князів Володимира Великого і Ярослава Мудрого в розбудові Київської держави;показати значимість запровадження християнст­ва в руських землях; ознайомити учнів з визначними пам'ятками історії та культури Києва
Мета: показати небезпеку -Для. руських земель князівських міжусобиць, набігів поло­вців і монголо-татар; з'ясувати, чому рішення з'їзду князів у Любечі були не­довговічними; дати характеристику Володимира Мономаха як авторитетного князя, який «тримав руські землі воєдино»
Мета: визначити суть, причини та наслідки Голодомору 1932-1933рр., вшанувати пам'ять його жертв
Мета: ознайомити учнів з подіями, що передували процесу ліквідації Української козацької держави; розвивати навички роботи з історичною картою; вміння визначати причинно-наслідкові зв’язки подій
Мета: З’ясувати причини виникнення козацтва, Запорозької Січі. Створити в уявленні учнів образ козака-захисника рідної землі
Мета. Ознайомитися з такими поняттями як хронологія, лінія часу; розвивати вміння співвідносити роки із століттями, позначати на стрічці часу дати, розв’язувати хронологічні задачі; сприяти вихованню життєвих компетенцій, поваги до історії рідного народу
1-10 11-20 ... 111-120 121-130 131-140 141-150 151-160 161-162